![]() |
|
| |||
| |||
| He, ![]() Ik heb met een aantal grote problemen met mijn computer de laatste tijd en werd verwezen naar deze website door een vriend om hulp. De laatste tijd wanneer ik de computer aan te zetten, ben ik begroet op het bureaublad door foutmeldingen zeggen Windows Verkenner heeft meegemaakt enkele problemen en moet afsluiten. Terwijl op andere tijden, is het dezelfde fout weergegeven voor Internet Explorer waardoor het internet voor het afsluiten automatisch en waardoor de computer opnieuw op te starten. Hopelijk iemand wat hulp zou kunnen bieden op het onderwerp. Hier is mijn laatste HiJackThis log: Alle hulp over de zaak zou zeer gewaardeerd worden. ![]() Bedankt, KatieP |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uit interesse uw link naar smilies op een andere bekende tech helpen forum, dus waarom niet daar helpen?
| |||
| |||
| Verplaatst naar de aanwezigheid van virussen, spyware & Security Forum. |
|
| |||
| |||
| O2 - BHO: (geen naam) - (7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045) - (geen file) Zet een vinkje naast het item en klik op "fix checked". |
|
| |||
| |||
| Ah, Thanks Axegrinder ![]() Zijn er nog andere acties die ik moet uitvoeren? KatieP |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik vind het niet helpen, maar je moet sluit de andere draad en eventuele anderen u bent begonnen voordat ik dit zal helpen. Niet ongevoelig, het is gewoon te tijdrovend en meerdere threads te helpen maakt het erger. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hulp nodig met Hijack Log | mpenney | Virus, spyware & Security | 2 | 26 september 2009 18:56 |
| Kapen dit log | carpious | Virus, spyware & Security | 17 | 28 jun 2008 02:21 |
| Kapen log | d0od | Virus, spyware & Security | 1 | 27 mei 2008 09:30 |
| Kapen log | madcows7 | Virus, spyware & Security | 11 | 29 feb 2008 20:34 |
| Kapen dit log | packofqtips | Virus, spyware & Security | 1 | 26 dec 2007 17:57 |
| Thread Tools | |
| |