![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, ![]() Jeg har hatt noen store problemer med datamaskinen min i det siste og ble henvist til denne nettsiden av en venn for noen hjelp. I det siste når jeg slår på datamaskinen, er jeg hilste på skrivebordet ved feilmeldinger som sier Windows Utforsker har opplevd noen problemer og behov for nedleggelse. Mens andre ganger er den samme feilen vises for Internet Explorer forårsaker internett til nedleggelse automatisk og forårsaker datamaskinen til å starte på nytt. Forhåpentligvis noen kunne gi litt hjelp på emnet. Her er min siste HiJackThis logg: Alle hjelpe på saken ville bli verdsatt. ![]() Takk, KatieP |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ut av interesse å knytte til smilefjes på en annen velkjent tech hjelp forum, så hvorfor ikke få hjelp der?
| |||
| |||
| Flyttet til virus, spionprogrammer og sikkerhet forum. |
|
| |||
| |||
| O2 - BHO: (no name) - (7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045) - (no file) Sett en hake ved siden av at oppføringen og klikk på "Fix checked". |
|
| |||
| |||
| Ah, takk Axegrinder ![]() Er det andre tiltak jeg trenger for å utføre? KatieP |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg har ikke noe imot å hjelpe, men du må lukk ut den andre tråden og eventuelle andre du har begynt på denne før jeg vil hjelpe. Ikke blir ufølsom, det er bare altfor tidkrevende og mangfoldig hjelpe tråder gjør ting verre. |
|
| |||
| |||
| Jeg trenger informasjon fra Dette innlegget også. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger hjelp med Hijack Logg | mpenney | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 26 september 2009 18:56 |
| Kapre denne loggen | carpious | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 17 | 28 juni 2008 02:21 |
| Hijack log | d0od | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 27 mai 2008 09:30 |
| Hijack log | madcows7 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 11 | 29 februar 2008 20:34 |
| Kapre denne loggen | packofqtips | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 26 desember 2007 17:57 |
| Thread Tools | |
| |