![]() |
|
| |||
| |||
| Hallå, ![]() Jag har haft några stora problem med min dator nyligen och vidarebefordrades på denna webbplats genom en vän till hjälp. Nyligen när jag startar datorn, jag hälsade på skrivbordet genom att felmeddelandena säga Utforskaren har haft en del svårigheter och måste stänga. Även vid andra tillfällen är det samma fel visas i Internet Explorer orsakar Internet stänga automatiskt och orsakar en omstart av datorn. Förhoppningsvis någon kunde ge lite hjälp i ämnet. Här är min senaste HijackThis-logg: Någon hjälp i frågan skulle vara mycket uppskattat. ![]() Tack, KatieP |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Av intresse dina länkar till smilies på en annan välkänd tech hjälpa forum, så varför inte få hjälp där?
| |||
| |||
| Flyttade till virus, spionprogram och säkerhet forum. |
|
| |||
| |||
| O2 - BHO: (inget namn) - (7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045) - (no file) Sätt en bock bredvid den posten och klicka på "fix checked". |
|
| |||
| |||
| Ah, Tack Axegrinder ![]() Finns det några andra åtgärder som jag behöver göra? KatieP |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag har inget emot att hjälpa, men du måste stänga ute andra tråden och annat du har startat om detta innan jag kommer att hjälpa. Att inte vara okänslig, är det bara alltför tidskrävande och flera trådar hjälp gör saken värre. |
|
| |||
| |||
| Jag kommer att behöva information Detta Post även. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Behöver hjälp med Hijack Log | mpenney | Virus, spionprogram och säkerhet | 2 | 26 september 2009 18:56 |
| Hijack denna logg | carpious | Virus, spionprogram och säkerhet | 17 | 28 juni 2008 02:21 |
| Hijack log | d0od | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 27 maj 2008 09:30 |
| Hijack log | madcows7 | Virus, spionprogram och säkerhet | 11 | 29 februari 2008 20:34 |
| Hijack denna logg | packofqtips | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 26 december 2007 17:57 |
| Thread Tools | |
| |