![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen viime aikoina huomannut, keltainen varoituskolmio ja ponnahdusikkunoilta neuvoo, että minun tietokone oli saanut tartunnan vakoiluohjelmia. Kun valitsemalla ponnahdusvalikosta se vei minut Jotkut sivustot yrittävät myydä anti-virus jne. Sitten huomasin, että en voinut päästä minun ohjauspaneeliin tai minun tehtäväni purtilo - Sain varoitukset ", tämä toimenpide on peruutettu johtuvat rajoitukset tässä tietokoneessa. ota yhteyttä järjestelmänvalvojaan ....". Olen järjestelmänvalvoja. Yritin päästä eroon sen Smitfraud, joita ei määritellä joitakin hi nostolaitteisto ja näytti päästä eroon keltainen kolmio ja voisin käyttää ohjauspaneelista ... vasta seuraavana päivänä, kun kolmio tuli takaisin ja ei ole pääsyä ohjauspaneeliin uudelleen. Latasin eri virustorjunta-ja pääsi eroon keltainen kolmio (spybot ja-potenssiin) ja paljon muuta nasties, mutta en voi käyttää ohjauspaneelia. Olen kokeillut käynnissä "control.exe" ja olen edelleen saada "toiminto peruutettu" messsage. Yritin ssytem palauttamisesta ja se ei tee sitä, kertoi minulle mikään ei ole muuttunut! Ole hyvä ja auta minua joku. Olen liittänyt viime Smitfraud loki ja puhdistaa, jos se auttaa ketään. terveisin Wayne |
|
| |||
| |||
| Tervetuloa TCF. Lets start here. Mene lisää / poista ohjelmia ja katsoa, jos jotain tiedän ei pitäisi olla siellä on asennettu, että voit un-install. Kuten työkalurivejä. Lataa HijackThis Tässä Kun olet sen ladannut install / tallentaa sen omaan kansioon! Tämä on tärkeää, että se toimisi kunnolla. Esimerkiksi tallentaa C: \ Program Files \ hijackthis Tämän jälkeen voit luoda pikakuvakkeen työpöydälle. Kun ne on asennettu, avaa ohjelma ja valitse Onko järjestelmä skannaa ja tallentaa logfile. ** Tärkeää ÄLÄ on Hijack Tämä asettaa mitään vielä. Suurin osa siitä, mitä se havaitsee on harmittomia tai jopa vaaditaan. Tallenna loki on. Txt-tiedosto. In the next post napsauta Siirry Lisäasetukset. Selaa alaspäin ja valitse Hallitse Liitteet ja lisätä lokin lähettäminen liitetiedostona. Kun nähdä HJT log voimme mennä sieltä. |
|
| |||
| |||
| Puhuin liian nopeasti. Jos et pysty ohjauspaneeliin vain suorittaa HJT scan kiitos. Myös, mikä oli nimi, tavaraa Spybot ei voisi korjata? |
|
| |||
| |||
| Hei, Olen liittänyt lokitiedostossa kaapata tätä. Ole varma, mitä tarkoitetaan "mene edistyneenä"? En usko, että siellä oli kaikki tiedostot, että spybot ei voinut käsitellä. Kiitos mielenkiinnostasi ja apua. Olen menossa nukkumaan nyt on 02,15 UK ja olen töissä huomenna aikaisin, tämä ongelma on ajanut minut hulluksi tarpeeksi tänään. Wayne |
|
| |||
| |||
| Sinulla on useita anti-malware/spyware ja anti-virus käynnissä. Ovatko nämä kokeiluversioita tai maksetaan? Jos kokeiluversioina sitten un asentaa niitä. Ne ovat ristiriidassa keskenään. Jos tarvitset neuvoja hyvistä vapaa ohjelmat sitten siitä meille ja otamme sinut perustettu. Sinun pitäisi Vain yksi Antivirus, yksi palomuuri ja ehkä 2 vakoiluohjelmista salpaajia. Kaikki voidaan ollut ilmaiseksi. Sinulla voi olla useita skannereita mutta reaaliajassa suojaa un tarpeellisen ja yleensä liikaa resorces siitä, mitä he tekevät. Spyware-salpaajia on parempi. Siirry tästä http://www.java.com ja päivittää Java. Seuraavia ei välttämättä vakoiluohjelmista / haittaohjelmat, mutta sinun paikka valintamerkki vieressä seuraavista merkinnöistä, sillä nämä ohjelmat voidaan aloittamisesta järjestelmän resursseja. Avaa HJT ja valitse Do A System Scan Ainoastaan. O4 - HKLM \ .. \ Run: [SunJavaUpdateSched] C: \ Program Files \ Java \ j2re1.4.2_03 \ bin \ jusched.exe (Kuvaus: Sun Java päivitys scheduler. Tarkistaa päivitykset. Ei tarvitse. Removing tämä merkintä vapauttaa pienen määrän järjestelmän resursseja.) O4 - HKLM \ .. \ Run: [GSICONEXE] gsicon.exe (Kuvaus: ADSL-modeemi Monitor Eicon Networks (kuten käytettyjen BT sen Laajakaista internet-palvelun esim.). Voi turvallisesti olla pois vaikuttamatta yhteyden - kaikki tämä ei on antaa osviittaa kytkettävyyden ja pääsyä niihin diagnostiikkaa. Poistaminen tätä vapauttaa joitakin järjestelmän resursseja.) O4 - HKLM \ .. \ Run: [TkBellExe] \ "C: \ Program Files \ Common Files \ Real \ Update_OB \ realsched.exe \"-osboot (Kuvaus: RealPlayer scheduler. Täysin tarpeetonta. Removing tämä merkintä vapauttaa pienen määrän järjestelmän resursseja.) O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.exe.lnk = C: \ Program Files \ Common Files \ Adobe \ Calibration \ Adobe Gamma Loader.exe (Kuvaus: Säätää seurata värit kaikissa ohjelmissa, kuten Photoshop. Sitä tarvitaan noin grafiikan ammattilaisille, jotka haluavat seurata kalibroitu. Useimmat koti-käyttäjät eivät tarvitse sitä, ja näin ollen olisi poistettava tätä.) O4 - Global Startup: AOL 9.0 Lokero Icon.lnk = C: \ Program Files \ AOL 9.0a \ aoltray.exe (Kuvaus: AOL ilmaisinalueelta kuvaketta. Ei tarvitse. Removing tätä vapautetaan pienen määrän järjestelmän resursseja.) O4 - Global Startup: EPSON Status Monitor 3 Ympäristö Tarkista 2.lnk = C: \ WINDOWS \ SYSTEM32 \ spool \ DRIVERS \ W32X86 \ 3 \ E_SRCV0 2.EXE (Kuvaus: EPSON Status Monitor 3 on apuohjelma, joka valvoo tulostinta ja antaa tietoa sen nykyinen tila, mukaan lukien määrä jäljellä väriaineen. Jos kirjoita virhe tapahtuu, Status Monitor antaa myös sinulle viestin kuvataan virhe. Voit käyttää EPSON Status Monitor 3 tulostinohjaimen. Removing tämä vapauttaa joitakin järjestelmän resursseja.) ** Tärkeää ** Sulje kaikki selainikkunat tämä mukaan luettuna, ennen kuin napsautat Fix checked. Sitten suorita CCleaner. Käytä oletusarvon vaihtoehtoja. Jos sinulla ei ole CCleaner asenna se. Tässä Kun CCleaner on avoinna käytä oletusnimeä ja valitse sitten Analysoi ja se näkyy kirjaa, mikä on poistettu. Seuraava valitse Suorita Puhtaammat poistaa kaiken. Seuraava vasemmasta yläkulmasta CCleaner valitse Kysymykset välilehti. Klikkaa Scan kysymyksissä. Valitse sitten Korjaa valittuihin aiheisiin. Se kehottaa sinua varmuuskopio. Saat ensimmäisellä käyttökerralla Haluaisin ehdottaa näin. Sitten uudelleen käynnistää tietokoneen ja aloittaa vaiheet minun ensi postitse. |
|
| |||
| |||
| Suorita online scanKaspersky Kun skannaus on valmis Tallenna johtuu scan! Ole hyvä ja tallenna se tekstitiedosto. In the next post napsauta Siirry Lisäasetukset. Selaa alaspäin ja valitse Hallitse Liitteet ja lisätä lokin lähettäminen liitetiedostona. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Melko varma, että tämä on Smitfraud virus, spybot ja loput ei korjata.
| |||
| |||
| Kyllä hän juoksi korjaus ja se tuli takaisin. Kun näen online scan raportin Olen varma, että meillä on käynnissä sen uudelleen. |
|
| |||
| |||
| Korjaus on suoritettava vikasietotilassa. |
|
| |||
| |||
| Hei, Kiitos auttaa niin paljon. Olen tehnyt kaiken, mitä ehdotettiin, mutta kun tulin suorittamaan online-etsimään Kasperski se ei ladata, ja tämä viesti on ilmoitettu syy epäonnistumiseen "Sinulla on oltava järjestelmänvalvojan oikeuksia tässä tietokoneessa; sinulla on oltava myös IE turvallisuus asetukset Medium tasolla ". Luultavasti tämä johtuu siitä, että virus on kaapattu suojausasetukset! Minne voin mennä seuraavaksi? Terveisin Wayne |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tämä poistaa kaikki haittaohjelmia? | Bubba | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 5 | 30 Jan 2009 10:45 |
| Worm poistaa auttaa | nothingonearth | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 16th Feb 2008 05:36 |
| Poista WinZix | Skidaddle | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 24 | 10th Jan 2008 23:17 |
| AVG kallistuksen poistaa viruksen | TomIsFat | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 6 | 30 Dec 2007 16:11 |
| Malware! Ei voi käyttää Lisää / poista sovellus! | trevy3 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 17 | 19. marraskuu 2007 11:50 |
| Thread Tools | |
| |