mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

Hvordan du kan ændre firewall-indstillinger?

Reply

Thread Tools
Old 1. april 2007, 01:31
Ny Medlem Gruppen

Jeg kan ikke komme ind yahoo spil og jeg mener, det er min firewall settings.People har fortalt mig at holde Ctrl-tasten nede, og at der ikke gjorde det trick.I am på et tabe for, hvad der skal do.I har opgivet et par gange, men det er aflytning me.I har været nødt til at spille spil på MSN som stinker
Old 1. april 2007, 01:43
Ny Medlem Gruppen

Klik på knappen Start, Kontrolpanel, derefter Security Center-multi farvede skjold. På bunden af siden klikker på mur-ikonet for at slå firewall, vil det åbne for en boks, der kontrollerer den. Det vil sige Off-ikke anbefales. Jeg har slået mine off at få programmer, men du har brug for gode sekundær sikkerhed.
Old 1. april 2007, 01:45
Ny Medlem Gruppen

Det er virkelig afhængig af hvilken firewall du bruger. Jeg bruger Zone Alarm, og når noget nyt (som et spil) forsøger at få adgang til den 'netto, det popper op et vindue der spørger, om jeg ønsker at give det mulighed for at gøre det. Når jeg klikker "ja", spillet fungerer. Hvis din firewall ikke gør det, bliver du nødt til enten at åbne kontrolpanelet for din firewall og manuelt indstille den til at tillade, at der især gaming service for at få adgang til "net, eller bliver du nødt til at indstille det således, at firewallen ikke blokere uanset havne dit spil bruger. Nogle gange, gerne med World of Warcraft, "Tillad dette spil" vinduet springer op bag spillets vindue, så du kan blive nødt til at "ALAT-TAB" for at se vinduet, eller minimere spillets vindue.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.