vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Virusten, vakoiluohjelmien & Security

Register

Kuinka muuttaa palomuurin asetuksia?

Reply

Thread Tools
Old 1 huhtikuu 2007, 01:31
Uusi Jäsen

Default Kuinka muuttaa palomuurin asetuksia?

En voi päästä yahoo pelejä ja uskon, että se olisi minun palomuuri settings.People ovat kertoneet minulle Pidä Ctrl-näppäintä ja että ei tehdä trick.I olen joka menettää varten mitä do.I ovat antaneet jopa muutaman kertoja, mutta se on salakuuntelun me.I on ottaa pelata pelejä msn joka imee
Old 1 huhtikuu 2007, 01:43
Uusi Jäsen

Napsauta Käynnistä-painiketta, Ohjauspaneeli ja sitten Security Center-monivuotisen värillinen suojanaan. Alareunassa sivun napsauttamalla tiiliseinää kuvaketta sammuta palomuuri, se avoin laatikko, joka valvoo sitä. Se sanoa Off-ei suositella. Olen kääntänyt kaivoksen pois saada ohjelmia, mutta sinun on hyvä keskiasteen turvallisuutta.
Old 1 huhtikuu 2007, 01:45
Uusi Jäsen

Se oikeastaan riippuu siitä, mitä palomuuria käytät. Käytän Zone Alarm ja aina, kun jotain uutta (kuten peli) yrittää päästä "net, se tulee esiin ikkuna pyytää jos haluan, että se voi tehdä niin. Kun valitsen "kyllä", peli toimii. Jos palomuuri ei tehdä niin, sinun on joko avoin ohjauspaneelissa palomuuri ja käsin asettaa sen sallia, että erityisesti pelaamista palvelua käyttää "net tai sinun tulee asettaa niin, että palomuuri ei estä riippumatta satamat pelin käyttää. Joskus, kuten World of Warcraft, "Salli tämän pelin"-ikkuna ponnahtaa ylös taakse pelin ikkuna, joten sinun on ehkä "ALT-TAB" näet ikkunan tai minimoidaan peli-ikkunan.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
IE 7 ei voi muodostaa internet vuoksi palomuuriasetukset V.2 walksalone Web-selaimet ja FTP Clients 0 14th Jun 2009 13:35
Näyttöasetukset muutoksen jälkeen uudelleen käynnistyksen P5200 General Software Chat 7 28th Oct 2008 19:57
Pysty muuttamaan päätöslauselman asetukset HistoryGirl Windows-käyttöjärjestelmät 8 2. Jan 2008 10:09
Paras palomuuri, pls auttaa Thunderer Virusten, vakoiluohjelmien & Security 3 24. marraskuu 2007 09:20
Tarvitsenko palomuurin ... Snake General Software Chat 10 13. toukokuuta 2007 09:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.