![]() |
|
| |||
| |||
| Ik kan niet in yahoo games en ik denk dat het mijn firewall settings.People heb ik houd de Ctrl-toets en dat niet doen trick.I uur op een verlies voor wat te do.I hebben een paar keer, maar het is bugging me.I zijn te spelen spelletjes op msn wat zuigt |
|
| |||
| |||
| Klik op de knop Start, Configuratiescherm, dan Security Center-de multi gekleurde schild. Op onderkant van de pagina klik op de bakstenen muur pictogram uitschakelen van de firewall, zal openstaan voor een vak dat de controles het. Zij zullen zeggen Off-niet aanbevolen. Ik heb de mijne bleek uit om programma's, maar je moet goede secundaire veiligheid. |
|
| |||
| |||
| Het is echt afhankelijk van de firewall die u gebruikt. Ik gebruik Zone Alarm, en wanneer iets nieuws (zoals een spelletje) probeert toegang te krijgen tot het net, het verschijnt een venster vraagt of ik wil om deze te doen. Zodra ik klik op "ja" is, het spel werkt. Als uw firewall doet dat niet, dan moet u ofwel open het bedieningspaneel voor uw firewall en handmatig instellen om dat bijzondere gaming dienst om toegang te krijgen tot de 'net, of je zal moeten zetten, zodat de firewall niet blokkeren welke poorten uw spel wordt gebruikt. Soms, zoals bij World of Warcraft, de "laat dit spel" venster verschijnt achter het spel venster, dus je zou kunnen hebben op 'Alt-Tab "om het venster te minimaliseren of het spel venster. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| IE 7 kan geen verbinding maken met internet omdat de firewall-instellingen V.2 | walksalone | Web Browsers & FTP Clients | 0 | 14 jun 2009 13:35 |
| Weergave-instellingen wijzigen na opnieuw opstarten | P5200 | Algemene programmatuurnoot Chat | 7 | 28 okt 2008 19:57 |
| Niet kunnen wijzigen resolutie-instellingen | HistoryGirl | Windows besturingssystemen | 8 | De 2 januari 2008 10:09 |
| Best Firewall, pls help | Donderaar | Virus, spyware & Security | 3 | 24 nov 2007 09:20 |
| Moet ik een firewall ... | Snake | Algemene programmatuurnoot Chat | 10 | 13 mei 2007 09:24 |
| Thread Tools | |
| |