mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

Slik endrer brannmurinnstillingene?

Reply

Thread Tools
Old 1 april 2007, 01:31
New Member Group

Default Slik endrer brannmurinnstillingene?

Jeg kan ikke komme inn på Yahoo spill og jeg tror det skal være min brannmur settings.People har fortalt meg om å holde nede Ctrl-tasten og som ikke gjør trick.I am på en tape på hva du skal do.I har gitt opp noen ganger, men det er bugging me.I vært å spille spill på msn som suger
Old 1 april 2007, 01:43
New Member Group

Klikk Start, Kontrollpanel, og deretter Security Center-multi farget skjold. Nederst på siden klikker du brick wall-ikonet for å slå av brannmuren, vil det åpne for en boks som styrer det. Det vil si Off-anbefales ikke. Jeg har slått min av å få programmer, men du trenger gode videregående sikkerhet.
Old 1 april 2007, 01:45
New Member Group

Det er egentlig avhengig av hvilken brannmur du bruker. Jeg bruker Zone Alarm, og når noe nytt (for eksempel et spill) forsøker å få tilgang til nettet, det kommer opp et vindu som spør om jeg vil tillate det å gjøre det. Når jeg klikker "ja", spillet fungerer. Hvis brannmuren ikke gjør det, må du enten åpne kontrollpanelet for brannmur og manuelt stille den til å tillate at bestemte gaming service å få tilgang til nettet, eller du må sette den slik at brannmuren ikke blokkerer hva portene spillet bruker. Noen ganger, i likhet med World of Warcraft, det "tillate dette spillet" vinduet sprette opp BAK spillvinduet, så kanskje "Alt-Tab for å se vindu eller minimere spillet vinduet.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
IE 7 kan ikke koble til internett på grunn av brannmurinnstillingene V.2 walksalone Nettlesere & FTP Clients 0 14 juni 2009 13:35
Displayinnstillinger endring etter re-boot P5200 General Software Chat 7 28 oktober 2008 19:57
Kan ikke endre oppløsningsinnstillingene HistoryGirl Windows-operativsystemer 8 2 januar 2008 10:09
Best Firewall, pls hjelpe Thunderer Virus, spionprogrammer og sikkerhet 3 24 nov 2007 09:20
Trenger jeg en brannmur ... Snake General Software Chat 10 13 mai 2007 09:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.