![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke komme inn på Yahoo spill og jeg tror det skal være min brannmur settings.People har fortalt meg om å holde nede Ctrl-tasten og som ikke gjør trick.I am på en tape på hva du skal do.I har gitt opp noen ganger, men det er bugging me.I vært å spille spill på msn som suger |
|
| |||
| |||
| Klikk Start, Kontrollpanel, og deretter Security Center-multi farget skjold. Nederst på siden klikker du brick wall-ikonet for å slå av brannmuren, vil det åpne for en boks som styrer det. Det vil si Off-anbefales ikke. Jeg har slått min av å få programmer, men du trenger gode videregående sikkerhet. |
|
| |||
| |||
| Det er egentlig avhengig av hvilken brannmur du bruker. Jeg bruker Zone Alarm, og når noe nytt (for eksempel et spill) forsøker å få tilgang til nettet, det kommer opp et vindu som spør om jeg vil tillate det å gjøre det. Når jeg klikker "ja", spillet fungerer. Hvis brannmuren ikke gjør det, må du enten åpne kontrollpanelet for brannmur og manuelt stille den til å tillate at bestemte gaming service å få tilgang til nettet, eller du må sette den slik at brannmuren ikke blokkerer hva portene spillet bruker. Noen ganger, i likhet med World of Warcraft, det "tillate dette spillet" vinduet sprette opp BAK spillvinduet, så kanskje "Alt-Tab for å se vindu eller minimere spillet vinduet. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| IE 7 kan ikke koble til internett på grunn av brannmurinnstillingene V.2 | walksalone | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 14 juni 2009 13:35 |
| Displayinnstillinger endring etter re-boot | P5200 | General Software Chat | 7 | 28 oktober 2008 19:57 |
| Kan ikke endre oppløsningsinnstillingene | HistoryGirl | Windows-operativsystemer | 8 | 2 januar 2008 10:09 |
| Best Firewall, pls hjelpe | Thunderer | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 24 nov 2007 09:20 |
| Trenger jeg en brannmur ... | Snake | General Software Chat | 10 | 13 mai 2007 09:24 |
| Thread Tools | |
| |