![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Vil Norton 07 køre uden problemer på Vista Ultimate 64-bit? Jeg ved, Vista har nogle alvorlige sikkerhedsproblemer. Just wondering ... Tak for visning. |
|
| |||
| |||
| Vista har ingen særlig sikkerhedsspørgsmål. Jeg har Vista Ultimate x86 og kun nogensinde få tracking cookies, og jeg bruger den indbyggede firewall. Du vil være meget bedre stillet uden Norton, selv om de gør en 64 bit version (som du får brug for en 64 bit OS) Disse er gode programmer, og alle gratis: Anti-virus: AVG eller Avast - Brug kun en Anti-spyware: Spybot S & D og Ad-Aware - Bruge både Firewall: Kerio, Comodo eller ZoneAlarm - Brug kun en Der er flere version af Zone Alarm, hvoraf den ene er den frie, firewall kun version. Men der kan eller ikke kan 64-bit versioner af hver af disse, jeg er ikke sikker. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vista? Sikkerhedsproblemer?
| |||
| |||
| Jeg kender folk sige, at Vista ser ud til at være lidt for beskyttende. Ikke sikker på, om dette er sandt. Tak for din hjælp. |
|
| |||
| |||
| og Thats en dårlig ting? |
|
| |||
| |||
| Ligesom jeg sagde jeg dont kende for sikker. Men tak for alle jeres hjælp. |
|
| |||
| |||
| Folk siger en masse sludder om Vista og Microsoft i almindelighed, hovedsageligt fordi de synes det er cool. Tror ikke, den hype. |
|
| |||
| |||
| Som jeg siger, jeg har aldrig haft nogen reel sikkerhed problemer med Vista. Norton er forfærdeligt at holde ud infektioner, så når den har svigtet dem, vil det enten ikke finde dem, eller selv om det gør den ikke kan slippe af med dem. |
|
| |||
| |||
| Enig, jeg vil med måde mere optaget af at køre Norton end Vista. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg ville `t touch Norton med en pram stangfiskerfartøjer. Regards Howard. |
![]() |
|
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows 7 og BT Broadband Internet Security Suite Kompatibilitet | Mike0001 | Windows-operativsystemer | 2 | 23 oktober 2009 02:47 |
| Er der noget galt med Panda Internet Security | hopthwoks | Virus, Spyware & Sikkerhed | 58 | 10 april 2009 19:46 |
| Dell XPS Vista problemer: vil ikke starte: Sikkerhed: Please help !!!!! | Mike0001 | General Software Chat | 2 | 11 marts 2009 11:59 |
| Internet Security Suite rådgivning | lurcherlad | Virus, Spyware & Sikkerhed | 5 | 18 februar 2009 01:55 |
| Norton 360 - Vista Home Premium - Trådløs Problem | prawleprovi | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 6. maj 2008 09:48 |
| Thread Tools | |
| |