![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Zal Norton 07 draaien zonder problemen op Vista Ultimate 64-bit? Ik weet dat Vista heeft enkele ernstige veiligheidsproblemen. Just wondering ... Bedankt voor het bekijken.
|
|
|
|||
|
|||
|
Vista heeft geen specifieke veiligheidsproblemen. Ik heb Vista Ultimate x86 en alleen krijgen tracking cookies, en ik gebruik de ingebouwde firewall.
Je zou veel beter af zijn zonder Norton, zelfs als ze wel een 64 bits versie (die u nodig heeft voor een 64 bit OS) Dit zijn goede programma's, en allemaal gratis: Anti-virus: AVG of Avast - Slechts een Anti-spyware: Spybot S & D en Ad-aware - Gebruik beide Firewall: Kerio, Comodo of ZoneAlarm - Slechts een Er zijn meerdere versie van Zone Alarm, een daarvan is het vrije, firewall alleen versie. Maar er kan al dan niet 64-bits versies van elk van deze, ik ben niet zeker. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Vista? Security issues?
|
|||
|
|||
|
Ik weet dat mensen zeggen dat Vista lijkt een beetje te beschermend. Not sure if this is true. Bedankt voor je hulp.
|
|
|
|||
|
|||
|
en dat is een slechte zaak?
|
|
|
|||
|
|||
|
Like I said I dont know for sure. Maar bedankt voor al je hulp.
|
|
|
|||
|
|||
|
Mensen zeggen veel onzin over Vista en Microsoft in het algemeen, vooral omdat ze denken dat het is cool.
Geloof niet dat de hype. |
|
|
|||
|
|||
|
Zoals ik al zei, ik heb nog nooit een echte veiligheidsproblemen met Vista.
Norton is verschrikkelijk te houden van infecties, dan wanneer zij heeft laat ze in het ofwel niet vinden, of zelfs als zij doet het niet kan ze kwijt. |
|
|
|||
|
|||
|
Akkoord, ik zou veel meer betrokken met stromend Norton dan Vista.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Ik zou `t touch Norton met een schuit paal. Regards Howard. |