![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kommer Norton 07 köras utan problem på Vista Ultimate 64-bit? Jag vet att Vista har en del allvarliga säkerhetsproblem. Bara undrar ... Tack för att du tittar. |
|
| |||
| |||
| Vista inte har några särskilda säkerhetsproblem. Jag har Vista Ultimate x86 och bara få tracking cookies och jag använder den inbyggda brandväggen. Du skulle vara mycket bättre utan Norton, även om de gör ett 64-bitars versionen (som du behöver för en 64-bitars OS) Det är bra program, och alla gratis: Anti-virus: AVG eller Avast - Använd endast ett Anti-spyware: Spybot S & D och Ad-Aware - Använda både Brandvägg: Kerio, Comodo eller ZoneAlarm - Använd endast ett Det finns flera versionen av Zone Alarm, ett av dem är gratis brandvägg version. Men det kan vara 64-bitars versioner av var och en av dessa, jag är inte säker. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vista? Säkerhetsproblem?
| |||
| |||
| Jag vet att folk säger att Vista verkar vara lite för skyddande. Inte säker på om detta är sant. Tack för din hjälp. |
|
| |||
| |||
| och thats dåligt? |
|
| |||
| |||
| Som jag sa jag vet inte säkert. Men tack för all din hjälp. |
|
| |||
| |||
| Folk säger en hel del skräp om Vista och Microsoft i allmänhet, främst därför att de tycker det är coolt. Tro inte på hype. |
|
| |||
| |||
| Som sagt, jag har aldrig haft några egentliga problem med Vista. Norton är fruktansvärt att hålla ut infektioner, sedan när det väl låta dem i det antingen inte hitta dem, eller ens om den gör det kan inte bli av med dem. |
|
| |||
| |||
| Godkänt, Jag skulle vara mycket mer rör kör Norton än Vista. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag skulle inte röra Norton med en pråm pol. Regards Howard. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows 7 och BT Broadband Internet Security Suite Kompatibilitet | Mike0001 | Windows-operativsystem | 2 | 23 oktober 2009 02:47 |
| Är det något fel med Panda Internet Security | hopthwoks | Virus, spionprogram och säkerhet | 58 | 10 april 2009 19:46 |
| Dell XPS Vista LIDANDEN: startar inte: Säkerhet: PLEASE HELP !!!!! | Mike0001 | General Software Chat | 2 | 11 mars 2009 11:59 |
| Internet Security Suite råd | lurcherlad | Virus, spionprogram och säkerhet | 5 | 18 februari 2009 01:55 |
| Norton 360 - Vista Home Premium - Trådlöst Problem | prawleprovi | Virus, spionprogram och säkerhet | 2 | 6 maj 2008 09:48 |
| Thread Tools | |
| |