![]() |
|
| |||
| |||
| Mine venner kone har sin laptop diagnosticeret. Det eneste, han er bekymret over er nogle MySpace aktivitet. Er der en måde at slette alle MySpace poster fra hans skød toppen .... at holde sig for øje, at det vil være diagnosticeret af eksperter i den nærmeste fremtid. Jeg vil sætte pris på enhver hjælp eller forslag nogen kan give mig. Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvis det er ransages af eksperter, medmindre du betaler for at få ting udgår, vil det ikke fungere.
| |||
| |||
| Velkommen til CJ. Download og omdøbe TrendMicro HijackThis ™. Exe (HJT)
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp til computer opgradere til min ven | Egon09 | General Hardware Chat | 1 | 11th May 2009 03:24 |
| Byg til en ven | CodeFreakC | General Hardware Chat | 1 | 29 januar 2009 12:11 |
| Ven Gaming / ISP Issue. | LucasCu | Networking, Modemer & VoIP | 6 | 25 januar 2009 12:33 |
| Ven med wmp problemer | jezza | Multimedia & Codecs | 1 | 23 december 2008 03:45 |
| Ven har problemer med beslutning | thingie2 | Grafikkort & Monitors | 1 | 15 november 2008 18:18 |
| Thread Tools | |
| |