![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn vrienden vrouw is met zijn laptop gediagnosticeerd. Het enige dat hij bezorgd is over enkele MySpace activiteit. Is er een manier om alle MySpace-items uit zijn laptop .... houden er rekening mee dat het zal worden gediagnosticeerd door deskundigen in de nabije toekomst. Ik waardeer alle hulp of suggesties iemand me kan geven. Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| indien hij wordt gezocht door deskundigen, tenzij je betaalt om spullen verwijderd, zal het niet werken.
| |||
| |||
| Welkom bij CJ. Download en hernoemen TrendMicro HijackThis ™. Exe (HJT)
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hulp met een computer een upgrade voor mijn vriend | Egon09 | Algemeen Hardware Chat | 1 | 11 jun 2009 03:24 |
| Bouwen voor een vriend | CodeFreakC | Algemeen Hardware Chat | 1 | 29 Jan 2009 12:11 |
| Gaming vriend / ISP Issue. | LucasCu | Netwerken, modems & VoIP | 6 | 25 Jan 2009 12:33 |
| Vriend met WMP problemen | jezza | Multimedia & Codecs | 1 | 23 dec 2008 03:45 |
| Vriend met problemen met de resolutie | thingie2 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 15 nov 2008 18:18 |
| Thread Tools | |
| |