![]() |
|
| |||
| |||
| Mina vänner fru är med sin laptop diagnosen. Det enda han är orolig för är vissa MySpace verksamhet. Finns det något sätt att radera alla MySpace poster från hans bärbar .... i åtanke att det kommer att bli diagnostiserad av experter inom den närmaste framtiden. Jag skulle uppskatta all hjälp eller råd någon kan ge mig. Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| om det söks av sakkunniga, såvida du inte betala för att få saker utgå, det kommer inte att fungera.
| |||
| |||
| Välkommen till CJ. Ladda ner och byta namn TrendMicro HijackThis ™. Exe (HJT)
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp med dator uppgradering för min vän | Egon09 | General Hardware Chat | 1 | 11 juni 2009 03:24 |
| Bygg för en vän | CodeFreakC | General Hardware Chat | 1 | 29 januari 2009 12:11 |
| Vän Gaming / ISP Utgåva. | LucasCu | Nätverk, Modem & VoIP | 6 | 25 januari 2009 12:33 |
| Vän med wmp problem | jezza | Multimedia & Codecs | 1 | 23 december 2008 03:45 |
| Kompis har problem med upplösning | thingie2 | Grafikkort & Skärmar | 1 | 15 november 2008 18:18 |
| Thread Tools | |
| |