![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har set dette problem i andre stillinger opført her. Desværre er jeg ikke har held fjerne denne trojanske bruger disse retningslinier. Jeg har kørt HijackThis ... omdøbt som sniper.exe ... og fandt ingenting. Jeg har også installeret og kører NoLop ... intet der. iexplore.exe holder igen i min Jobliste og jeg er meget bekymret for det at stjæle personlige oplysninger fra mit system. Alle råd er meget velkomne. ![]() HJT ogfile af Trend Micro HijackThis v2.0.2 Scan gemt på 3:02:25 AM, den 2/3/2008 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.5730.0011) Boot mode: Normal Kørende processer: C: \ WINDOWS \ System32 \ smss.exe C: \ WINDOWS \ system32 \ Winlogon.exe C: \ WINDOWS \ system32 \ Services.exe C: \ WINDOWS \ system32 \ Lsass.exe C: \ WINDOWS \ system32 \ Ati2evxx.exe C: \ WINDOWS \ system32 \ Svchost.exe C: \ WINDOWS \ System32 \ Svchost.exe C: \ WINDOWS \ system32 \ Ati2evxx.exe C: \ WINDOWS \ system32 \ Spoolsv.exe C: \ WINDOWS \ Explorer.EXE C: \ Programmer \ ATI Technologies \ ATI.ACE \ cli.exe C: \ WINDOWS \ SOUNDMAN.EXE C: \ Programmer \ PrevxCSI \ prevxcsi.exe C: \ Programmer \ Grisoft \ AVG Anti-Spyware 7.5 \ avgas.exe C: \ WINDOWS \ system32 \ Ctfmon.exe C: \ Programmer \ Common Files \ Apple \ Mobile Device Support \ bin \ AppleMobileDeviceService.exe C: \ Programmer \ Symantec \ LiveUpdate \ ALUSchedulerSvc.exe C: \ Programmer \ Grisoft \ AVG Anti-Spyware 7.5 \ guard.exe C: \ WINDOWS \ System32 \ Svchost.exe C: \ WINDOWS \ system32 \ HPZipm12.exe C: \ WINDOWS \ System32 \ Svchost.exe C: \ WINDOWS \ system32 \ wscntfy.exe C: \ Programmer \ Windows Defender \ MsMpEng.exe C: \ Programmer \ Windows Defender \ MSASCui.exe C: \ Programmer \ Mozilla Firefox \ firefox.exe C: \ Programmer \ Internet Explorer \ iexplore.exe C: \ WINDOWS \ system32 \ wuauclt.exe C: \ Programmer \ Trend Micro \ HijackThis \ Sniper.exe.exe O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - (06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3) - C: \ Programmer \ Adobe \ Acrobat 7.0 \ ActiveX \ AcroIEHelper.dll O2 - BHO: SSVHelper Class - (761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43) - C: \ Programmer \ Java \ jre1.6.0_03 \ bin \ ssv.dll O4 - HKLM \ .. \ Run: [ATICCC] "C: \ Programmer \ ATI Technologies \ ATI.ACE \ cli.exe" runtime-Delay O4 - HKLM \ .. \ Run: [SunJavaUpdateSched] "C: \ Programmer \ Java \ jre1.6.0_03 \ bin \ jusched.exe" O4 - HKLM \ .. \ Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE O4 - HKLM \ .. \ Run: [PWRISOVM.EXE] C: \ Programmer \ PowerISO \ PWRISOVM.EXE O4 - HKLM \ .. \ Run: [PrevxCSI] "C: \ Programmer \ PrevxCSI \ prevxcsi.exe"-boot O4 - HKLM \ .. \ Run: [! AVG Anti-Spyware] "C: \ Programmer \ Grisoft \ AVG Anti-Spyware 7.5 \ avgas.exe" / minimeret O4 - HKLM \ .. \ Run: [Windows Defender] "C: \ Programmer \ Windows Defender \ MSASCui.exe"-hide O4 - HKCU \ .. \ Run: [Ctfmon.exe] C: \ WINDOWS \ system32 \ Ctfmon.exe O4 - HKCU \ .. \ Run: [WMPNSCFG] C: \ Programmer \ Windows Media Player \ WMPNSCFG.exe O8 - Extra sammenhæng menupunktet: E & ksporter til Microsoft Excel - res: / / C: \ PROGRA ~ 1 \ mikroer ~ 2 \ Office10 \ EXCEL.EXE/3000 O9 - Extra knappen: (no name) - (08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501) - C: \ Programmer \ Java \ jre1.6.0_03 \ bin \ ssv.dll O9 - Extra 'Tools' MENUITEM: Sun Java Console - (08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501) - C: \ Programmer \ Java \ jre1.6.0_03 \ bin \ ssv.dll O16 - DPF: (4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537) (MSN Photo Upload Tool) -- http://gfx1.hotmail.com/mail/w2/resources/MSNPUpld.cab O16 - DPF: (6F15128C-E66A-490C-B848-5000B5ABEEAC) (HP Download Manager) -- https: / / h20436.www2.hp.com/ediags/de...e/HPDEXAXO.cab O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C: \ Programmer \ Common Files \ Apple \ Mobile Device Support \ bin \ AppleMobileDeviceService.exe O23 - Service: Ati Genvejstast Poller - ATI Technologies Inc. - C: \ WINDOWS \ system32 \ Ati2evxx.exe O23 - Service: ATI Smart - Unknown ejer - C: \ WINDOWS \ system32 \ ati2sgag.exe O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C: \ Programmer \ Symantec \ LiveUpdate \ ALUSchedulerSvc.exe O23 - Service: AVG Anti-Spyware Guard - Grisoft sro - C: \ Programmer \ Grisoft \ AVG Anti-Spyware 7.5 \ guard.exe O23 - Service: InstallDriver Tabel Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C: \ Programmer \ Common Files \ InstallShield \ Driver \ 1150 \ Intel 32 \ IDriverT.exe O23 - Service: iPod Service - Apple Inc. - C: \ Programmer \ iPod \ bin \ iPodService.exe O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C: \ PROGRA ~ 1 \ Symantec \ LIVEUP ~ 1 \ LUCOMS ~ 1.EXE O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C: \ WINDOWS \ system32 \ HPZipm12.exe O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C: \ Programmer \ Common Files \ Symantec Shared \ SNDSrvc.exe -- |
|
| |||
| |||
| Gjort! Scanner fundet et bundt af tracking cookies ... men intet andet. Her er rapporten. -------------------------------------------------- ------- AVG Anti-Spyware - Scan Report -------------------------------------------------- ------- + Oprettet på: 1:43:17 AM 2/3/2008 + Scan resultat: Intet fundet. :: Rapport udgangen |
|
| |||
| |||
| Måske er der en vis forvirring her. AVG Anti-Spyware er ikke antivirus. Du skal installere et antivirusprogram og scanne med det. |