![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Siden søndag formiddag 9 / 21 har jeg fået pop med titlen iexplore.exe-Bad Image når jeg åbner IE7 og pop op med titlen rundll32.exe-Bad Image når jeg logger på min computer. Begge bokse viser følgende .... C: \ Windows \ AppPatch \ AcLayers.DLL enten er ikke designet til at køre på Windows eller den indeholder en fejl. Prøv at installere programmet igen bruge den oprindelige installation medier eller kontakt din systemadministrator eller softwareproducenten for støtte. Jeg har ikke installeret noget inden for de sidste par dage. Jeg er ikke i stand til at gendanne til en tidligere dato. Jeg har afinstalleret alle Adobe relaterede programmer, afinstalleret opdateringen KB950759. Nulstille standardindstillingerne for IE. IE værker uden tilføjelsesprogrammer. Jeg udføres malware og virus scanner, uden trusler showing.I installeret Firefox går, og det fungerer fint. IE værker efter jeg klikker OK ... men det synes min computer bliver langsommere og langsommere. Det er til det punkt nu, hvor jeg cant være på et par minutter uden at det frysning. Jeg kører Vista Home Premium med Service Pack 1 ... behage hjælp hvis du kan. |
|
| |||
| |||
| Downloade TrendMicro HijackThis.exe (HJT) til skrivebordet.
|
|
| |||
| |||
| Logfile af Trend Micro HijackThis v2.0.2 Scan gemt på 2:50:45 PM, den 9/25/2008 Platform: Windows Vista SP1 (WinNT 6.00.1905) MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6001.18000) Boot mode: Normal Kørende processer: C: \ Windows \ system32 \ taskeng.exe C: \ Windows \ system32 \ Dwm.exe C: \ Windows \ Explorer.EXE C: \ Programmer \ Windows Defender \ MSASCui.exe C: \ Windows \ RtHDVCpl.exe C: \ hp \ support \ hpsysdrv.exe C: \ Windows \ System32 \ rundll32.exe C: \ Programmer \ Java \ jre1.6.0_01 \ bin \ jusched.exe C: \ Programmer \ HP \ HP Software Update \ hpwuSchd2.exe c: \ Programmer \ Common Files \ Symantec Shared \ ccSvcHst.exe C: \ Programmer \ iTunes \ iTunesHelper.exe C: \ Programmer \ AVG \ AVG8 \ avgtray.exe C: \ Programmer \ Hewlett-Packard \ HP Advisor \ HPAdvisor.exe C: \ Programmer \ Windows Media Player \ wmpnscfg.exe C: \ Programmer \ Snapfish Picture Mover \ SnapfishMediaDetector.exe C: \ Windows \ System32 \ rundll32.exe C: \ Programmer \ Mozilla Firefox \ firefox.exe C: \ Programmer \ Trend Micro \ HijackThis \ HijackThis.exe R1 - HKCU \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TY...esario&pf=cndt R1 - HKCU \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896 R0 - HKCU \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Start Page = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TY...esario&pf=cndt R1 - HKLM \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TY...esario&pf=cndt R1 - HKLM \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896 R1 - HKLM \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896 R0 - HKLM \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Start Page = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TY...esario&pf=cndt R0 - HKLM \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Search, SearchAssistant = R0 - HKLM \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Search, CustomizeSearch = R1 - HKCU \ Software \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Int ernet Settings, ProxyOverride = *. lokale R0 - HKCU \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Toolbar, LinksFolderName = O1 - Hosts::: 1 localhost O2 - BHO: & Yahoo! Toolbar Helper - (02478D38-C3F9-4efb-9B51-7695ECA05670) - C: \ Programmer \ Yahoo! \ Companion \ Installerer \ CPN \ yt.dll O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - (3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0) - C: \ Programmer \ AVG \ AVG8 \ avgssie.dll O2 - BHO: Malicious Scripts Scanner - (55EA1964-F5E4-4D6A-B9B2-125B37655FCB) - C: \ ProgramData \ Prevx \ pxbho.dll O2 - BHO: NCO 2.0 IE BHO - (602ADB0E-4AFF-4217-8AA1-95DAC4DFA408) - c: \ Programmer \ Common Files \ Symantec Shared \ coShared \ Browser \ 2.5 \ coIEPlg.dll O2 - BHO: Symantec Tyverisikrings Forebyggelse - (6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C) - C: \ PROGRA ~ 1 \ FÆLLES ~ 1 \ SYMANT ~ 1 \ IDS \ IPSBHO.dll O2 - BHO: SSVHelper Class - (761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43) - C: \ Programmer \ Java \ jre1.6.0_01 \ bin \ ssv.dll O3 - Toolbar: Yahoo! Toolbar - (EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88) - C: \ Programmer \ Yahoo! \ Companion \ Installerer \ CPN \ yt.dll O3 - Toolbar: Vis Norton Toolbar - (7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA) - c: \ Programmer \ Common Files \ Symantec Shared \ coShared \ Browser \ 2.5 \ CoIEPlg.dll O4 - HKLM \ .. \ Run: [Windows Defender]% ProgramFiles% \ Windows Defender \ MSASCui.exe-hide O4 - HKLM \ .. \ Run: [RtHDVCpl] RtHDVCpl.exe O4 - HKLM \ .. \ Run: [hpsysdrv] c: \ hp \ support \ hpsysdrv.exe O4 - HKLM \ .. \ Run: [NvSvc] rundll32.exe C: \ Windows \ system32 \ nvsvc.dll, nvsvcStart O4 - HKLM \ .. \ Run: [NvCplDaemon] rundll32.exe C: \ Windows \ system32 \ NvCpl.dll, NvStartup O4 - HKLM \ .. \ Run: [NvMediaCenter] rundll32.exe C: \ Windows \ system32 \ NvMcTray.dll, NvTaskbarInit O4 - HKLM \ .. \ Run: [HP Health Check Scheduler] [ProgramFilesFolder] Hewlett-Packard \ HP Health Check \ HPHC_Scheduler.exe O4 - HKLM \ .. \ Run: [SunJavaUpdateSched] "C: \ Programmer \ Java \ jre1.6.0_01 \ bin \ jusched.exe" O4 - HKLM \ .. \ Run: [HP Software Update] c: \ Programmer \ HP \ HP Software Update \ HPWuSchd2.exe O4 - HKLM \ .. \ Run: [ccApp] "c: \ Programmer \ Common Files \ Symantec Shared \ ccApp.exe" O4 - HKLM \ .. \ Run: [iTunesHelper] "C: \ Programmer \ iTunes \ iTunesHelper.exe" O4 - HKLM \ .. \ Run: [AVG8_TRAY] C: \ PROGRA ~ 1 \ AVG \ AVG8 \ avgtray.exe O4 - HKLM \ .. \ Run: [PrevxOne] "C: \ Programmer \ Prevx2 \ PXConsole.exe" O4 - HKCU \ .. \ Run: [HPAdvisor] C: \ Programmer \ Hewlett-Packard \ HP Advisor \ HPAdvisor.exe autorun = AutoRun O4 - HKCU \ .. \ Run: [WMPNSCFG] C: \ Programmer \ Windows Media Player \ WMPNSCFG.exe O4 - HKUS \ S-1-5-19 \ .. \ Run: [Sidebar]% ProgramFiles% \ Windows Sidebar \ Sidebar.exe / detectMem (User 'LOCAL SERVICE') O4 - HKUS \ S-1-5-19 \ .. \ Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll, ShowWelcomeCenter (User 'LOCAL SERVICE') O4 - HKUS \ S-1-5-20 \ .. \ Run: [Sidebar]% ProgramFiles% \ Windows Sidebar \ Sidebar.exe / detectMem (User 'NETWORK SERVICE') O4 - Global Startup: Snapfish Media Detector.lnk = C: \ Programmer \ Snapfish Picture Mover \ SnapfishMediaDetector.exe O9 - Extra knappen: (no name) - (08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501) - C: \ Programmer \ Java \ jre1.6.0_01 \ bin \ ssv.dll O9 - Extra 'Tools' MENUITEM: Sun Java Console - (08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501) - C: \ Programmer \ Java \ jre1.6.0_01 \ bin \ ssv.dll O9 - Ekstra knap: Research - (92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263) - C: \ PROGRA ~ 1 \ mikroer ~ 3 \ Office11 \ REFIEBAR.DLL O13 - Gopher Prefix: O18 - Protocol: linkscanner - (F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1) - C: \ Programmer \ AVG \ AVG8 \ avgpp.dll O20 - AppInit_DLLs: avgrsstx.dll O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C: \ Programmer \ Common Files \ Apple \ Mobile Device Support \ bin \ AppleMobileDeviceService.exe O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - c: \ Programmer \ Symantec \ LiveUpdate \ AluSchedulerSvc.exe O23 - Service: AVG Free8 vagthund (avg8wd) - AVG Technologies CZ, sro - C: \ PROGRA ~ 1 \ AVG \ AVG8 \ avgwdsvc.exe O23 - Service: Bonjour Service - Apple Inc. - C: \ Programmer \ Bonjour \ mDNSResponder.exe O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - c: \ Programmer \ Common Files \ Symantec Shared \ ccSvcHst.exe O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - c: \ Programmer \ Common Files \ Symantec Shared \ ccSvcHst.exe O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Symantec Corporation - c: \ Programmer \ Common Files \ Symantec Shared \ ccSvcHst.exe O23 - Service: COM Host (comHost) - Symantec Corporation - c: \ Programmer \ Common Files \ Symantec Shared \ VAScanner \ comHost.exe O23 - Service: GameConsoleService - WildTangent, Inc. - C: \ Programmer \ HP Games \ My HP Game Console \ GameConsoleService.exe O23 - Service: HP Health Check Service - Hewlett-Packard - c: \ Programmer \ Hewlett-Packard \ HP Health Check \ hphc_service.exe O23 - Service: InstallDriver Tabel Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C: \ Programmer \ Common Files \ InstallShield \ Driver \ 11 \ Intel 32 \ IDriverT.exe O23 - Service: iPod Service - Apple Inc. - C: \ Programmer \ iPod \ bin \ iPodService.exe O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - c: \ Programmer \ Common Files \ LightScribe \ LSSrvc.exe O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - c: \ Programmer \ Symantec \ LiveUpdate \ LuComServer_3_4.EXE O23 - Service: LiveUpdate Notice - Symantec Corporation - c: \ Programmer \ Common Files \ Symantec Shared \ ccSvcHst.exe O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Unknown ejer - C: \ Programmer \ Common Files \ Macromedia Shared \ Service \ Macromedia Licensing.exe O23 - Service: PREVXAgent - Prevx - C: \ Programmer \ Prevx2 \ PXAgent.exe O23 - Service: PXVistaSvc - Prevx Ltd - C: \ Programmer \ Prevx2 \ PXVistaSvc.exe O23 - Service: Symantec Core LC - Unknown ejer - C: \ PROGRA ~ 1 \ FÆLLES ~ 1 \ SYMANT ~ 1 \ CCPD-LC \ symlcsvc.exe O23 - Service: XAudioService - Conexant Systems, Inc. - C: \ Windows \ system32 \ DRIVERS \ xaudio.exe -- End of file - 8045 bytes |
|
| |||
| |||
| Dette er ikke en malware spørgsmål. Har du fået alle de Windows-opdateringer for nylig? |
|
| |||
| |||
| Jeg har installeret alle de seneste opdateringer. |
|
| |||
| |||
| Desværre er der ikke mange oplysninger om denne fejl, at jeg kan finde. Start HER. Må ikke bekymre sig om "Flight Simulator X spil" del, men skal du rulle ned til RESOLUTION og prøv at installere hotfixet til dit system. |
|
| |||
| |||
| Yea jeg forsøgte at for ... ingen forbedringer skønt .... im ikke sikker på, hvad der ellers skal gøre. Alle synes at mene, jeg har brug for at gå tilbage til fabriksindstillinger og geninstallere mit OS |
|
| |||
| |||
| Ikke er sikker. Du kan prøve at udstationering i Windows-operativsystemer forum. |