![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Siden søndag morgen 9 / 21 har jeg fått pop med tittelen iexplore.exe-Bad Image når jeg åpner IE7 og komme opp med tittelen rundll32.exe-Bad Image når jeg logger på min datamaskin. Begge boksene viser følgende .... C: \ Windows \ AppPatch \ AcLayers.DLL er enten ikke laget for å kjøres på Windows eller den inneholder en feil. Prøv å installere programmet på nytt med den opprinnelige installasjonen media eller kontakt systemansvarlig eller programvareleverandøren for å få støtte. Jeg har ikke installert noe i løpet av de siste dagene. Jeg er ikke i stand til å gjenopprette til et tidligere tidspunkt. Jeg har avinstallert alle Adobe-programmer, avinstallert oppdateringen KB950759. Tilbakestill standardinnstillinger for IE. IE fungerer uten tilleggsprogrammer. Jeg utførte malware og virus skanner, uten trusler showing.I installert Firefox går, og det fungerer fint. IE fungerer når jeg klikker OK ... men det virker datamaskinen blir tregere og tregere. Det er til et punkt nå der jeg skrånende være på i noen minutter uten at det fryser. Jeg kjører Vista Home Premium med Service Pack 1 ... behage hjelpe hvis du kan. |
|
| |||
| |||
| Laste ned TrendMicro HijackThis.exe (HJT) til skrivebordet.
|
|
| |||
| |||
| Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2 Scan lagret 2:50:45 PM, on 9/25/2008 Plattform: Windows Vista SP1 (WinNT 6.00.1905) MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6001.18000) Boot mode: Normal Kjører prosesser: C: \ Windows \ system32 \ taskeng.exe C: \ Windows \ system32 \ Dwm.exe C: \ Windows \ Explorer.exe C: \ Programfiler \ Windows Defender \ MSASCui.exe C: \ Windows \ RtHDVCpl.exe C: \ hp \ support \ hpsysdrv.exe C: \ Windows \ System32 \ rundll32.exe C: \ Programfiler \ Java \ jre1.6.0_01 \ bin \ jusched.exe C: \ Programfiler \ HP \ HP Software Update \ hpwuSchd2.exe c: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Symantec Shared \ ccSvcHst.exe C: \ Programfiler \ iTunes \ iTunesHelper.exe C: \ Programfiler \ AVG \ AVG8 \ avgtray.exe C: \ Programfiler \ Hewlett-Packard \ HP Advisor \ HPAdvisor.exe C: \ Programfiler \ Windows Media Player \ wmpnscfg.exe C: \ Programfiler \ Snapfish Picture Mover \ SnapfishMediaDetector.exe C: \ Windows \ System32 \ rundll32.exe C: \ Programfiler \ Mozilla Firefox \ firefox.exe C: \ Programfiler \ Trend Micro \ HijackThis \ HijackThis.exe R1 - HKCU \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TY...esario&pf=cndt R1 - HKCU \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896 R0 - HKCU \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Start Page = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TY...esario&pf=cndt R1 - HKLM \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TY...esario&pf=cndt R1 - HKLM \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896 R1 - HKLM \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896 R0 - HKLM \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Start Page = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TY...esario&pf=cndt R0 - HKLM \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Search, SearchAssistant = R0 - HKLM \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Search, CustomizeSearch = R1 - HKCU \ Software \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Int ernet Settings, ProxyOverride = *. local R0 - HKCU \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Toolbar, LinksFolderName = O1 - Hosts::: 1 localhost O2 - BHO: & Yahoo! Toolbar Helper - (02478D38-C3F9-4efb-9B51-7695ECA05670) - C: \ Programfiler \ Yahoo! \ Companion \ Installerer \ cpn \ yt.dll O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - (3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0) - C: \ Programfiler \ AVG \ AVG8 \ avgssie.dll O2 - BHO: Malicious Scripts Scanner - (55EA1964-F5E4-4D6A-B9B2-125B37655FCB) - C: \ Programdata \ Prevx \ pxbho.dll O2 - BHO: NCO 2.0 IE BHO - (602ADB0E-4AFF-4217-8AA1-95DAC4DFA408) - c: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Symantec Shared \ coShared \ Browser \ 2.5 \ coIEPlg.dll O2 - BHO: Symantec inntrenging Prevention - (6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C) - c: \ progra ~ 1 \ FELLES ~ 1 \ SYMANT ~ 1 \ IDS \ IPSBHO.dll O2 - BHO: SSVHelper Class - (761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43) - C: \ Programfiler \ Java \ jre1.6.0_01 \ bin \ ssv.dll O3 - Toolbar: Yahoo! Toolbar - (EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88) - C: \ Programfiler \ Yahoo! \ Companion \ Installerer \ cpn \ yt.dll O3 - Toolbar: Show Norton Toolbar - (7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA) - c: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Symantec Shared \ coShared \ Browser \ 2.5 \ CoIEPlg.dll O4 - HKLM \ .. \ Run: [Windows Defender]% ProgramFiles% \ Windows Defender \ MSASCui.exe-hide O4 - HKLM \ .. \ Run: [RtHDVCpl] RtHDVCpl.exe O4 - HKLM \ .. \ Run: [hpsysdrv] c: \ hp \ support \ hpsysdrv.exe O4 - HKLM \ .. \ Run: [NvSvc] rundll32.exe C: \ Windows \ system32 \ nvsvc.dll, nvsvcStart O4 - HKLM \ .. \ Run: [NvCplDaemon] rundll32.exe C: \ Windows \ system32 \ NvCpl.dll, NvStartup O4 - HKLM \ .. \ Run: [NvMediaCenter] rundll32.exe C: \ Windows \ system32 \ NvMcTray.dll, NvTaskbarInit O4 - HKLM \ .. \ Run: [HP Health Check Scheduler] [ProgramFilesFolder] Hewlett-Packard \ HP Health Check \ HPHC_Scheduler.exe O4 - HKLM \ .. \ Run: [SunJavaUpdateSched] "C: \ Programfiler \ Java \ jre1.6.0_01 \ bin \ jusched.exe" O4 - HKLM \ .. \ Run: [HP Software Update] c: \ Program Files \ HP \ HP Software Update \ HPWuSchd2.exe O4 - HKLM \ .. \ Run: [ccApp] "c: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Symantec Shared \ ccApp.exe" O4 - HKLM \ .. \ Run: [iTunesHelper] "C: \ Programfiler \ iTunes \ iTunesHelper.exe" O4 - HKLM \ .. \ Run: [AVG8_TRAY] C: \ progra ~ 1 \ AVG \ AVG8 \ avgtray.exe O4 - HKLM \ .. \ Run: [PrevxOne] "C: \ Programfiler \ Prevx2 \ PXConsole.exe" O4 - HKCU \ .. \ Run: [HPAdvisor] C: \ Programfiler \ Hewlett-Packard \ HP Advisor \ HPAdvisor.exe autorun = AutoRun O4 - HKCU \ .. \ Run: [WMPNSCFG] C: \ Programfiler \ Windows Media Player \ WMPNSCFG.exe O4 - HKUS \ S-1-5-19 \ .. \ Run: [Sidebar]% ProgramFiles% \ Windows Sidebar \ Sidebar.exe / detectMem (User 'LOCAL SERVICE') O4 - HKUS \ S-1-5-19 \ .. \ Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll, ShowWelcomeCenter (User 'LOCAL SERVICE') O4 - HKUS \ S-1-5-20 \ .. \ Run: [Sidebar]% ProgramFiles% \ Windows Sidebar \ Sidebar.exe / detectMem (User 'NETWORK SERVICE') O4 - Global Startup: Snapfish Media Detector.lnk = C: \ Programfiler \ Snapfish Picture Mover \ SnapfishMediaDetector.exe O9 - Extra knappen: (no name) - (08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501) - C: \ Programfiler \ Java \ jre1.6.0_01 \ bin \ ssv.dll O9 - Extra "Verktøy" MENUITEM: Sun Java Console - (08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501) - C: \ Programfiler \ Java \ jre1.6.0_01 \ bin \ ssv.dll O9 - Extra knappen: Research - (92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263) - C: \ progra ~ 1 \ micros ~ 3 \ Office11 \ REFIEBAR.DLL O13 - Gopher Prefix: O18 - Protocol: linkscanner - (F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1) - C: \ Programfiler \ AVG \ AVG8 \ avgpp.dll O20 - AppInit_DLLs: avgrsstx.dll O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Apple \ Mobile Device Support \ bin \ AppleMobileDeviceService.exe O23 - Service: Automatisk LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - c: \ Programfiler \ Symantec \ LiveUpdate \ AluSchedulerSvc.exe O23 - Service: AVG Free8 Watchdog (avg8wd) - AVG Technologies CZ, sro - C: \ progra ~ 1 \ AVG \ AVG8 \ avgwdsvc.exe O23 - Service: Bonjour Service - Apple Inc. - C: \ Programfiler \ Bonjour \ mDNSResponder.exe O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - c: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Symantec Shared \ ccSvcHst.exe O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - c: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Symantec Shared \ ccSvcHst.exe O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Symantec Corporation - c: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Symantec Shared \ ccSvcHst.exe O23 - Service: COM Host (comHost) - Symantec Corporation - c: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Symantec Shared \ VAScanner \ comHost.exe O23 - Service: GameConsoleService - WildTangent, Inc. - C: \ Programfiler \ HP Games \ Mine HP Game Console \ GameConsoleService.exe O23 - Service: HP Health Check Service - Hewlett-Packard - c: \ Program Files \ Hewlett-Packard \ HP Health Check \ hphc_service.exe O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ InstallShield \ Driver \ 11 \ Intel 32 \ IDriverT.exe O23 - Service: iPod Service - Apple Inc. - C: \ Programfiler \ iPod \ bin \ iPodService.exe O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Merking Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - c: \ Programfiler \ Fellesfiler \ LightScribe \ LSSrvc.exe O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - c: \ Programfiler \ Symantec \ LiveUpdate \ LuComServer_3_4.EXE O23 - Service: LiveUpdate Notice - Symantec Corporation - c: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Symantec Shared \ ccSvcHst.exe O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Unknown owner - C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Macromedia Shared \ Service \ Macromedia Licensing.exe O23 - Service: PREVXAgent - Prevx - C: \ Programfiler \ Prevx2 \ PXAgent.exe O23 - Service: PXVistaSvc - Prevx Ltd - C: \ Programfiler \ Prevx2 \ PXVistaSvc.exe O23 - Service: Symantec Core LC - Unknown owner - C: \ progra ~ 1 \ FELLES ~ 1 \ SYMANT ~ 1 \ CCPD-LC \ symlcsvc.exe O23 - Service: XAudioService - Conexant Systems, Inc. - C: \ Windows \ system32 \ drivers \ xaudio.exe -- End of file - 8045 bytes |
|
| |||
| |||
| Dette er ikke et malware problemet. Har du fått alle Windows-oppdateringer nylig? |
|
| |||
| |||
| Jeg har installert alle nylige oppdateringer. |
|
| |||
| |||
| Det stemmer Jeg har prøvd det også ... ingen forbedringer om .... im ikke sikker på hva annet å gjøre. Alle synes å tror jeg trenger å gå tilbake til fabrikkinnstillinger og gjeninstallerer meg OS |
|
| |||
| |||
| Ikke sikker. Du kan prøve å oppslaget i Windows-operativsystemer forum. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| IE8 og bildefiler | Iris77 | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 31 mai 2009 14:49 |
| Masse Annonser, rundll32.exe og kanskje Iexplore.exe | xalice15x | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 12 | 12 mars 2009 10:28 |
| Jepg miniatyrbildet | mskumar220283 | General Software Chat | 3 | 4 desember 2008 23:08 |
| Morsomt bilde | CrazyComputerMan | Av Emne Diskusjon | 5 | 24 mai 2008 17:28 |
| Gjenoppretter i Factory Image | Omega90210 | General Software Chat | 1 | 22 nov 2007 12:21 |
| Thread Tools | |
| |