![]() |
|
| |||
| |||
| Hej folkens, Hvis nogen kan hjælpe mig id være taknemmelige. bliver ved med at få Windows tilføje installationsprogrammet popping op, hvis du klikker fortsætte det drejer sig om Adobe Flash. Dens sender mig skør, jeg har Adobe 8 indlæses. Tidligere kørte Windows Defender scanner-ingenting, avg scan-ingenting. McAfee Scan-ingenting. Som pr normale den eneste, der konsekvent henter noget var super anti spyware, og det påvises en smitfraud Trojan, som det senere fjernet og sat i karantæne. Har gjort en anden scanning med det, og det er klart, men dette brugerkonto kontrol tilføje installationsprogrammet sender mig op ad muren. Hvad skal jeg gøre ved det, nogen råd ville være meget værdsat, |
|
| |||
| |||
| Prøv dette. Brug Adobe Online Uninstaller at slippe af med alle resterne. Derefter installere en Friske Version Lad mig vide, om det rydder det op. |
|
| |||
| |||
| Hiya mate og tak for svaret. Jeg fulgte et link til download uninstaller gjort derefter installeret ny version og tilføje på boksen er stadig popping op - virkelig sender mig rundt i svinget nu . Nogen idéer, hvad jeg gør nu,thyanks |
|
| |||
| |||
| Lad os tage et nærmere kig. Download og omdøbe HijackThis (HJT)
|
|
| |||
| |||
| Også lade mig vide, hvad den nøjagtige budskab er, at du får. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Fejlmeddelelse | sashikumaran | Windows-operativsystemer | 1 | 9. nov 2008 13:34 |
| Fejlmeddelelse | megabyte | Multimedia & Codecs | 6 | 8 marts 2008 18:14 |
| Bare få denne besked, | slimboy42 | Windows-operativsystemer | 2 | 16 januar 2008 10:43 |
| MS Windows besked! hjælp! | Kona1984hawaii | Virus, Spyware & Sikkerhed | 5 | 13th Dec 2007 03:02 |
| Thread Tools | |
| |