![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi folks, Jos joku voi auttaa minua id olla kiitollinen. pitää saada ikkunat lisäyksiä installer popping ylös, jos napsautat edelleen se liittyy Adobe Flash. Sen lähettämällä minulle hullu, olen adobe 8 ladattu. Aiemmat juoksi Windows Defender scan-mitään, avg scan-mitään. McAfee Scan-mitään. Kuten normaalia ainoa, joka johdonmukaisesti vilkastu mitään oli super anti spyware, ja se havainnut Smitfraud troijalaisen, jota se sitten pois ja karanteeniin. Ovat tehneet toisen tarkistuksen kanssa, ja se on selvä, mutta tämä käyttäjätili valvonta lisäyksiä installer lähettää minulle raivona. Mitä minun pitäisi tehdä asialle, kaikki neuvot olisivat suuressa arvossa, |
|
| |||
| |||
| Kokeile tätä. Käytä Adobe Online Uninstaller päästä eroon kaikista jäännökset. Sitten asentaa Tuore versio Haluaisin tietää, jos se hyväksyy sen. |
|
| |||
| |||
| Hei perämies ja kiitos vastauksesta. Olen seurannut linkkiä ladataksesi Uninstaller tehneet sitä asentaa tuoreen version ja lisäyksiä laatikko on vielä popping up - todella lähettävän minulle noin taipeen nyt . Ideoita mitä teen nyt,thyanks |
|
| |||
| |||
| Eiköhän oteta tarkemmin. Lataa ja nimetä HijackThis (HJT)
|
|
| |||
| |||
| Lisäksi haluaisin tietää, mitä tarkalleen viesti on se, että saat. |