![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi luitjes, Als iemand kan me helpen id dankbaar. krijg steeds vensters toevoegen aan installer tevoorschijn komen, als je verder klikt het betrekking heeft op Adobe Flash. Haar stuurt me gek, ik heb adobe 8 geladen. Eerder liep Windows Defender scannen niets, Gem scannen niets. McAfee scan-niets. Per normale de enige die consequent pikt alles was super anti spyware, en hij ontdekt een Smitfraud trojan, die zij vervolgens verwijderd en in quarantaine. Hebben gedaan met een scan en het is duidelijk, maar deze User Account Control toevoegt aan de installateur is het verzenden van mij op de muur. Wat moet ik doen, een advies zouden zeer worden gewaardeerd, |
|
| |||
| |||
| Probeer deze. Gebruik de Adobe Online Uninstaller om zich te ontdoen van alle overblijfselen. Vervolgens installeert u een Vers Versie Laat me weten als hij wist het op. |
|
| |||
| |||
| Hiya mate en bedankt voor het antwoord. Ik volgde de link te downloaden uninstaller gedaan dan vers geïnstalleerde versie en de add on vak is nog popping up - echt stuurt me rond de bocht nu . Enig idee wat ik nu doe,thyanks |
|
| |||
| |||
| Laat het even van dichterbij bekijken. Download en hernoemen HijackThis (HJT)
|
|
| |||
| |||
| Ook wil ik weten wat de precieze boodschap is dat je krijgt. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Foutbericht | sashikumaran | Windows besturingssystemen | 1 | 9 Nov 2008 13:34 |
| Foutbericht | megabyte | Multimedia & Codecs | 6 | De 8 maart 2008 18:14 |
| Just get this message, | slimboy42 | Windows besturingssystemen | 2 | 16 Jan 2008 10:43 |
| MS Windows boodschap! help! | Kona1984hawaii | Virus, spyware & Security | 5 | 13 dec 2007 03:02 |
| Thread Tools | |
| |