![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, Hvis noen kan hjelpe meg id være takknemlig. får stadig vinduer legge på installereren dukker opp, hvis du klikker fortsett det gjelder Adobe Flash. Sin sending meg gal, jeg har adobe 8 lastes. Tidligere kjørte Windows Defender skanner-ingenting, avg scan-ingenting. McAfee skanne-ingenting. Pr normalt den eneste som konsekvent plukker opp noe var super anti spyware, og det oppdaget en Smitfraud trojan, som den senere fjernet og karantene. Har gjort et søk med det, og det er klart, men dette brukerkonto kontroll legge på installatøren sender meg opp veggen. Hva bør jeg gjøre med det, noen råd ville være mye verdsatt, |
|
| |||
| |||
| Prøv dette. Bruk Adobe Online Uninstaller å kvitte seg med alle restene. Deretter installerer en Fresh versjon Gi meg beskjed hvis det klarner det opp. |
|
| |||
| |||
| Hiya kompis og takk for svaret. Jeg fulgte linken til nedlasting avinstallasjonsverktøyet gjort det så installert fersk versjon og legge på boksen fortsatt dukker opp - virkelig å sende meg rundt svingen nå . Noen ideer hva jeg gjør nå,thyanks |
|
| |||
| |||
| Kan ta en nærmere titt. Last ned og endre navn HijackThis (HJT)
|
|
| |||
| |||
| Også la meg vite hva akkurat den meldingen er at du får. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Feilmelding | sashikumaran | Windows-operativsystemer | 1 | 9 november 2008 13:34 |
| Feilmelding | megabyte | Multimedia & Kodeker | 6 | 8 mars 2008 18:14 |
| Bare få denne meldingen, | slimboy42 | Windows-operativsystemer | 2 | 16 januar 2008 10:43 |
| MS Windows melding! hjelp! | Kona1984hawaii | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 5 | 13 desember 2007 03:02 |
| Thread Tools | |
| |