![]() |
|
| |||
| |||
| Hi, im nieuw op het forum maar ik moet een beetje advies. Mijn nan hs gegaan en kocht een goedkoop en vervelende komst laptop, die is veel ondermaatse zij ook besloten om zelf een aantal volledig uit Norton Internet Security. maar met de laptop alleen met 256mb geheugen draait nogal traag. Kan iemand adviseren sommige software die isnt een dergelijk systeem varkensdarm zou een advies |
|
| |||
| |||
| Deze draad heeft vele tips, allemaal gratis, dat kan worden gebruikt voor het beveiligen van uw computer en het web surfen. |
|
| |||
| |||
| PS Als je het niet erg te water Norton wordt algemeen aanbevolen doen. De Norton Removal Tool wordt voorgesteld. Norton / Symantec producten kunnen worden berucht moeilijk te verwijderen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik stel met behulp van Panda Antivirus Pro 2009, heeft een kleine mond print met alle functies die u nodig zou hebben niet te hoogveen uw middelen omlaag.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Controleer de datum voordat je post, ik denk dat je deze draad is tamelijk oud! Je bent een jaar te laat
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows 7 en BT Broadband Internet Security Suite Compatibiliteit | Mike0001 | Windows besturingssystemen | 2 | 23 oktober 2009 02:47 |
| Er is iets mis met Panda Internet Security | hopthwoks | Virus, spyware & Security | 58 | De 10 april 2009 19:46 |
| Zonealarm internet suecurity suite helpen! | computeruler | Virus, spyware & Security | 3 | 10 apr 2008 15:52 |
| Veiligheidsadviezen voor trage laptop | runoades | Virus, spyware & Security | 1 | 8 feb 2008 09:30 |
| McAfee Security Suite te vervallen! | thefixer | Virus, spyware & Security | 8 | 16 dec 2007 16:48 |
| Thread Tools | |
| |