![]() |
|
| |||
| |||
| Hi, im nye forumet, men jeg trenger litt hjelp. Min Nan hs borte og kjøpte noen billige og ekle advent laptop, som er vesentlig underpowered hun også bestemt seg for å kjøpe seg noe fullt ut Norton Internet Security. men med den bærbare maskinen kun hadde 256 MB minne sine kjører ganske langsomt. Kan noen anbefale noen programvare som isnt et slikt system hog ville sette pris på noen råd |
|
| |||
| |||
| Denne tråden har mange tips, gratis, som kan brukes til å sikre datamaskinen din og surfing. |
|
| |||
| |||
| PS Hvis du ikke tankene ditching Norton er viden anbefales å gjøre det. Den, det Norton Removal Tool er foreslått. Norton / Symantec produkter kan være svært vanskelig å fjerne. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil foreslå at du bruker Panda Antivirus Pro 2009, den har en liten fot utskriften med alle funksjonene du trenger ikke å bog ressursene dine ned.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sjekk datoen før du legger inn, tror jeg du finner denne tråden er ganske gammel! Du er ett og et halvt år for sent
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows 7 og BT Broadband Internet Security Suite Kompatibilitet | Mike0001 | Windows-operativsystemer | 2 | 23 oktober 2009 02:47 |
| Er det noe galt med Panda Internet Security | hopthwoks | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 58 | 10 april 2009 19:46 |
| Zonealarm internett suecurity suite hjelp! | computeruler | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 10 april 2008 15:52 |
| Sikkerhet råd for treg laptop | runoades | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 8 februar 2008 09:30 |
| McAfee Security Suite utløper! | thefixer | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 8 | 16 desember 2007 16:48 |
| Thread Tools | |
| |