![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i just geïnstalleerd Kaspersky ... nu als ik start mijn pc IY toont documenten en niets anders i need explorer.exe te lopen om iets te doen
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| 1: Lees en accepteer de overeenkomst 2: U wordt gevraagd om een ActiveX-component van Kaspersky, klikt u op Ja. 3: Als u een Windows-dialoogvenster gevraagd of u wilt installeren van deze software, klik op de knop Installeren. 4: Het programma zal starten en dan begint het downloaden van de laatste definitie files, 5: Als de "Update vooruitgang" regel verandert in "Klaar" en de "Volgende ->" knop beschikbaar is, klikt u op. 6: Klik op de Scan-knop Instellingen en in het volgende venster selecteert u de uitgebreide database en klik op OK. 7: Onder 'Kies een doelgroep te scannen: ", klik op My Computer om te beginnen met de scan. 8: Wanneer de scan is voltooid, klikt u op de "Opslaan als tekst" knop, en sla het bestand op als kavscan.txt op uw bureaublad, sluit de Kaspersky On-line Scanner venster. 9: Voeg de log als een attatchment in je volgende post. |
|
| |||
| |||
| im scannen nu .... maar ik denk dat kasperski kan hebben verstoord het virus en nu is het op een Rampage lol |
|
| |||
| |||
| Precies. |
|
| |||
| |||
| ok en nu heeft gevonden 3 key loggers die ik gemaakt heb .... schreeuwde 5 keer met mijn volume omhoog volledig en met succes maakte me bodem mijn zelfvertrouwen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Gotta love that Kaspersky piepen. Mijn Systeem: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Laten we een controle om te zien of iets vies wordt uitgevoerd op uw systeem. Please download HJT uit HIER. Voer een systeem scannen, dan na het inloggen als attachment hier. Ook kunt u kunt u downloaden Panda Antirootkit uit HIER. Het vakje dat zegt Grondig scannen en volg de instructies op het scherm. NIET DOEN onbekende rootkits in dit stadium. Plaats, laat me weten wat de resultaten in je volgende antwoord. Let op: Panda Antirootkit is niet comaptible met Windows Vista. Als u werkt met Vista, dan kunt u downloaden AVG Antirootkit programma. Koppel uit het net en installeer het programma. Start het programma en aankruisen indepth scan. Heb je geen AVG Antirootkit fix iets, in plaats laat het me weten de resultaten. Zodra de scan is voltooid, wordt opnieuw tot het net. Regards Jase |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ubuntu 9.04 Anti-Virus nodig? | KanoakaVirus | Linux & Alternative OS | 3 | 8 augustus 2009 13:14 |
| Anti-Virus programma's | Ian1943 | Virus, spyware & Security | 8 | De 1 februari 2008 11:02 |
| Welke Anti-Virus gebruikt u? | slipend | Virus, spyware & Security | 34 | De 6 januari 2008 11:19 |
| Gratis anti-virus | Tinkerbell | Virus, spyware & Security | 13 | 7 nov 2007 05:08 |
| AVG Anti Virus Free! | Hybr! D | Algemene programmatuurnoot Chat | 7 | 11 okt 2006 23:55 |
| Thread Tools | |
| |