![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har nettopp installert Kaspersky ... nå når jeg starter PCen IY bare viser dokumenter og ikke noe annet jeg trenger å kjøre explorer.exe å gjøre noe
| |||
| |||
| Høres ut som noe annet deretter Kaspersky. Kjør dette online scan for å være sikker. Kaspersky Online Scan |
|
| |||
| |||
| 1: Les og godta avtalen 2: Du vil bli promted å installere en ActiveX-komponent fra Kaspersky, klikker du Ja. 3: Hvis du ser Windows dialogboks som spør om du vil installere denne programvaren, klikker du Installer knappen. 4: Programmet vil lansere og deretter begynne å laste ned de siste definisjonsfilene, 5: Når "Update fremgang"-linjen endres til "Klar" og "Neste ->"-knappen blir tilgjengelig, kan du klikke på det. 6: Klikk på Scan knappen, og i det neste vinduet velger du den utvidede database, og klikk OK. 7: Under "Velg et mål å søke:", klikk Min datamaskin for å starte skanningen. 8: Når skanningen er ferdig, klikker du "Lagre som tekst"-knappen, og lagre filen som kavscan.txt til skrivebordet ditt, lukk Kaspersky On-line Scanner vinduet. 9: Legg loggen som attatchment i ditt neste innlegg. |
|
| |||
| |||
| im skanning nå .... men jeg tror kasperski kan ha forstyrret viruset, og nå er det på en rampage lol |
|
| |||
| |||
| Nettopp. |
|
| |||
| |||
| ok vel nå har funnet 3 tasten loggers i laget .... screamed 5 ganger med volum opp full og suksess gjorde meg jord my self |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Må elske det Kaspersky hvin. Min System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Kan ha en sjekk for å se om noe ekkel kjører på systemet ditt. Last ned HJT fra HER. Kjør en systemskanning Deretter legger loggen som vedlegg her. Vær dessuten kan du laste ned Panda Antirootkit fra HER. Hake i boksen som sier i dybden skanne og følg instruksjonene på skjermen. Ikke fjern ukjente rootkits på dette stadiet. I stedet la meg vite resultatet i din neste svaret. Merk: Panda Antirootkit er ikke comaptible med Windows Vista. Hvis du kjører Vista, kan du laste ned AVG Antirootkit programmet. Koble fra nettet og installere programmet. Kjør programmet og krysser Indepth skanne. Ikke har AVG Antirootkit fikse noe, i stedet la meg få vite resultatene. Når skanningen er fullført, kobler til nettet. Regards Jase |