![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har just installerat kaspersky ... nu när jag startar min pc IY visar handlingar och inget annat jag behöver för att köra explorer.exe att göra något
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| 1: Läs och godkänn avtalet 2: Du kommer att promted att installera en ActiveX-komponenter från Kaspersky, klicka på Ja. 3: Om du ser en Windows dialogruta som frågar om du vill installera det här programmet, klicka på Installera. 4: Programmet kommer att inleda och sedan börja ladda ner den senaste definitionen filer 5: När "Uppdatera framsteg" linjen ändras till "Ready" och "Nästa ->" knappen blir tillgänglig, klicka på den. 6: Klicka på Scan-knappen Inställningar, och i nästa fönster väljer Extended databasen och klicka på Ok. 7: Under "Välj ett mål att skanna", klicka här datorn för att starta skanningen. 8: När sökningen är klar, klicka på "Spara som text"-knappen och spara filen som kavscan.txt till ditt Skrivbord, stäng Kaspersky On-line Scanner fönster. 9: Lägg loggen som en attatchment i din nästa post. |
|
| |||
| |||
| im genomlysningsutrustning nu .... men jag tror kasperski kan ha störd viruset och nu är det på en RUSA lol |
|
| |||
| |||
| Exakt. |
|
| |||
| |||
| ok och nu har funnit 3 program som loggar tangenttryckningar jag gjorde .... skrek 5 gånger med min volym upp fullständigt och framgångsrikt gjorde mig marken mig själv |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Måste älska att Kaspersky skrika. Mitt System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Kan ha en kontroll för att se om något otäckt körs på ditt system. Hämta HJT från HÄR. Kör ett system scan och sedan skicka loggen som bifogad fil här. Även du kan du ladda ner Panda Antirootkit från HÄR. Bocka för rutan där det står Ingående scan och följ instruktionerna på skärmen. Ta INTE bort alla okända rootkit i detta skede. Istället vill jag veta resultatet i ditt nästa svar. Observera: Panda Antirootkit inte comaptible med Windows Vista. Om du kör Vista, så laddar du ner AVG Antirootkit programmet. Koppla från nätverket och installera programmet. Kör programmet och kryssa ingående scan. Har du inte AVG Antirootkit fixa något, i stället meddela mig resultatet. När sökningen är klar återansluta till nätet. Regards Jase |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ubuntu 9.04 Anti-Virus nödvändigt? | KanoakaVirus | Linux & Alternativa OS | 3 | 8 augusti, 2009 13:14 |
| Anti-Virus program | Ian1943 | Virus, spionprogram och säkerhet | 8 | 1 februari 2008 11:02 |
| Vilket Anti-Virus använder du? | slipend | Virus, spionprogram och säkerhet | 34 | 6 januari 2008 11:19 |
| Gratis anti-virus | Tingeling | Virus, spionprogram och säkerhet | 13 | 7 november 2007 05:08 |
| AVG Anti Virus Gratis! | Hybr! D | General Software Chat | 7 | 11 oktober 2006 23:55 |
| Thread Tools | |
| |