![]() |
|
| |||
| |||
| Hey, jeg kender im ny her, men theres ikke meget jeg kan gøre på min computer, før jeg slippe af med min keylogger, men jeg har virkelig brug for hjælp I går, jeg har fundet bevis for en keylogger på min computer. Jeg fandt filer indeholder skærmbilleder og notesblok filer indeholdende brugernavne en adgangskoder, ting jeg havde searhed for på internettet og dokumenter jeg havde skrevet i Microsoft Word. Men selvfølgelig keyloggers skjule sig ganske godt, og jeg dont kende hvor at finde det eller fjerne det Enhver hjælp? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp - jeg har brug for en Keylogger! | Roderick50 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 6 | 18 februar 2009 06:21 |
| Kan en keylogger springe mellem OSes i multiboot? | HydraH | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 24 november 2008 10:44 |
| ? Keylogger? | mpenney | Virus, Spyware & Sikkerhed | 12 | 4 november 2008 09:45 |
| Behov gratis keylogger | KanoakaVirus | General Software Chat | 10 | 2 november 2008 15:11 |
| Perfekt keylogger | Hemul14 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 18 | 1 august 2007 05:56 |
| Thread Tools | |
| |