mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

Keylogger!

Reply

Thread Tools
Old 5. januar 2008, 06:21
Ny Medlem Gruppen

Default Keylogger!

Hey, jeg kender im ny her, men theres ikke meget jeg kan gøre på min computer, før jeg slippe af med min keylogger, men jeg har virkelig brug for hjælp

I går, jeg har fundet bevis for en keylogger på min computer. Jeg fandt filer indeholder skærmbilleder og notesblok filer indeholdende brugernavne en adgangskoder, ting jeg havde searhed for på internettet og dokumenter jeg havde skrevet i Microsoft Word.

Men selvfølgelig keyloggers skjule sig ganske godt, og jeg dont kende hvor at finde det eller fjerne det

Enhver hjælp?
Old 5 januar 2008, 06:44
Medlem Gruppen

Default Keylogger!

Hej og velkommen til TCF.

Gå og læste denne tråd HEROg derefter sende den ønskede logfiler.

Regards Howard.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hjælp - jeg har brug for en Keylogger! Roderick50 Virus, Spyware & Sikkerhed 6 18 februar 2009 06:21
Kan en keylogger springe mellem OSes i multiboot? HydraH Virus, Spyware & Sikkerhed 1 24 november 2008 10:44
? Keylogger? mpenney Virus, Spyware & Sikkerhed 12 4 november 2008 09:45
Behov gratis keylogger KanoakaVirus General Software Chat 10 2 november 2008 15:11
Perfekt keylogger Hemul14 Virus, Spyware & Sikkerhed 18 1 august 2007 05:56
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.