![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, minä tiedän im uusi täällä, mutta Theres ole paljon voin tehdä oman tietokoneen kunnes pääsen eroon minun Keylogger, mutta olen todella tarvitsevat apua Eilen löytyi näyttöä siitä, Keylogger Omassa tietokoneessa. Löysin sisältäviä tiedostoja ruutukuvia ja notepad tiedostot sisältävät käyttäjätunnuksia yksi salasanoja, minulla oli searhed varten Internetissä ja asiakirjat olin kirjoittanut Microsoft sana. Mutta tietenkin keyloggers piilottaa itsensä melko hyvin, ja i dont tiedä miten löytää se tai poista se Apua? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Help - I Need A Keylogger! | Roderick50 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 6 | 18th Feb 2009 06:21 |
| Voiko Keylogger hypätä välillä OSes vuonna multiboot? | HydraH | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 24. marraskuu 2008 10:44 |
| ? Keylogger? | mpenney | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 12 | 4. marraskuu 2008 09:45 |
| Tarvitsetko vapaa Keylogger | KanoakaVirus | General Software Chat | 10 | 2. marraskuu 2008 15:11 |
| Perfect Keylogger | Hemul14 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 18 | 1. elo 2007 05:56 |
| Thread Tools | |
| |