![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg vet im ny her, men Theres ikke mye jeg kan gjøre på maskinen min før jeg kvitt min keylogger, men jeg trenger virkelig hjelp I går fant jeg et bevis på en keylogger på datamaskinen min. Jeg fant filene inneholder skjermbilder og notepad filer som inneholder brukernavn ett passord, ting jeg hadde searhed for på internett og dokumenter jeg hadde skrevet i Microsoft Word. Men åpenbart tasteloggere skjule seg ganske godt, og jeg dont vite hvor å finne det, eller fjerne det Any help? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp - jeg trenger en Keylogger! | Roderick50 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 6 | 18 februar 2009 06:21 |
| Kan en keylogger hoppe mellom OSes i multiboot? | HydraH | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 24 nov 2008 10:44 |
| ? Keylogger? | mpenney | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 12 | 4 nov 2008 09:45 |
| Trenger gratis keylogger | KanoakaVirus | General Software Chat | 10 | 2 november 2008 15:11 |
| Perfect keylogger | Hemul14 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 18 | 1 august 2007 05:56 |
| Thread Tools | |
| |