![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jag vet im nya här, men Theres inte mycket jag kan göra på min dator förrän jag bort min Keylogger, men jag verkligen behöver hjälp Igår hittade jag bevis på en Keylogger på min dator. Jag har hittat filerna innehåller skärmdumpar och notepad-filer som innehåller användarnamn ett lösenord, som jag hade searhed för på Internet och dokument som jag hade skrivit i Microsoft Word. Men uppenbarligen keyloggers dölja sig ganska bra, och jag vet inte hur man hittar den, eller ta bort det Någon hjälp? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp - jag behöver en Keylogger! | Roderick50 | Virus, spionprogram och säkerhet | 6 | 18 februari 2009 06:21 |
| Kan en Keylogger hoppa mellan OSes i multiboot? | HydraH | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 24 november 2008 10:44 |
| ? Keylogger? | mpenney | Virus, spionprogram och säkerhet | 12 | 4 november 2008 09:45 |
| Behöver du gratis Keylogger | KanoakaVirus | General Software Chat | 10 | 2 november 2008 15:11 |
| Perfect Keylogger | Hemul14 | Virus, spionprogram och säkerhet | 18 | 1 august 2007 05:56 |
| Thread Tools | |
| |