![]() |
|
| |||
| |||
| Hvordan kan du sige, hvis du har en nøgle logger? |
|
| |||
| |||
| Kør et anti-virus check, skal denne finde den! |
|
| |||
| |||
| Ligesom Ad-Adware? |
|
| |||
| |||
| Keyloggers by design kan være, og er de sværeste software til at finde. De fleste gange endnu sværere at fjerne. Alt angiver, at du har en? |
|
| |||
| |||
| Jeg har en fil, der ikke vil slette. Det påpegede, at det bliver brugt af et andet program, og intet bliver brugt, at ville forbinde det med det. (Jeg er også nyt for keyloggers, trojans osv. Avast altid at fange dem før de bliver hentet. Også, hvad er opsporing cookies? Mange tak til alle, MPenney |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| dens en avi-fil |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Denne fil, der ikke vil slette, hvad hedder det, og hvor er det? Er du sikker på det er ikke en fil, der er påkrævet?
| |||
| |||
| Downloade Uaflåset af Cedrick Collomb
|
|
| |||
| |||
| Det er en avi-fil |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp - jeg har brug for en Keylogger! | Roderick50 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 6 | 18 februar 2009 06:21 |
| Kan en keylogger springe mellem OSes i multiboot? | HydraH | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 24 november 2008 10:44 |
| Behov gratis keylogger | KanoakaVirus | General Software Chat | 10 | 2 november 2008 15:11 |
| Keylogger! | johnaast | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 5 januar 2008 06:44 |
| Perfekt keylogger | Hemul14 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 18 | 1 august 2007 05:56 |
| Thread Tools | |
| |