![]() |
|
| |||
| |||
| Hvordan kan du vite om du har en nøkkel ført inn i loggbok? |
|
| |||
| |||
| Kjør en anti-virus, bør dette finne den! |
|
| |||
| |||
| Som Ad-Adware? |
|
| |||
| |||
| Keyloggers av design kan være og er vanskeligst programvare å finne. De fleste ganger enda vanskeligere å fjerne. Noe som indikerer at du har en? |
|
| |||
| |||
| Jeg har en fil som ikke vil slette. Det sier at den brukes av et annet program, og ingenting blir brukt som vil knytte den til det. (Jeg er også nytt for keyloggers, trojaner osv. Avast alltid å fange dem før de er lastet ned. Dessuten er det tracing cookies? Mange takk til alle, MPenney |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| dens en avi fil |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Denne fila som ikke vil slette, hva det heter, og hvor er det? Er du sikker på at det ikke er en fil som er nødvendig?
| |||
| |||
| Laste ned Unlocker by Cedrick Collomb
|
|
| |||
| |||
| Det er en avi fil |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp - jeg trenger en Keylogger! | Roderick50 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 6 | 18 februar 2009 06:21 |
| Kan en keylogger hoppe mellom OSes i multiboot? | HydraH | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 24 nov 2008 10:44 |
| Trenger gratis keylogger | KanoakaVirus | General Software Chat | 10 | 2 november 2008 15:11 |
| Keylogger! | johnaast | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 5 januar 2008 06:44 |
| Perfect keylogger | Hemul14 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 18 | 1 august 2007 05:56 |
| Thread Tools | |
| |