![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn excuses voor het niet lezen van al het werk voor mijn vorige post. Ik heb nu die stappen gevolgd, maar ik heb een probleem ... Ik kan uploaden slechts een van de drie, die log bestanden als bijlage (die is hier opgenomen). De andere twee krijgen een "ongeldig bestand" probleem. Alle drie de bestanden van hetzelfde type zijn en een van de afgewezen dossiers is kleiner dan die in deze draad, dus het kan geen grote kwestie. Enig idee wat doe ik verkeerd? Bedankt. |
|
| |||
| |||
| Worden ze opgeslagen als een. Txt-bestanden? Als u moet ze kopiëren en plakken in de draad vervolgens doen. |
|
| |||
| |||
| Oke, dacht dat het uit. Hier zijn de twee andere bestanden. Zoals voor mijn symptomen ... Mijn computer zal soms werkt prima, maar op andere momenten zal gaan "luid, drukke, denken modus" op dat moment Ik hoor de toren denken weg als het downloaden van het hele internet. Alles wat ik doe zal vertragen tot een crawl en goed ... Ik ben er zeker van dat u weet dat dit oude verhaal. Ik heb geen idee wanneer dit is gewoon typisch gedrag van de computer of als het spyware doet vervelende dingen. Thanks in advance for any help. |
|
| |||
| |||
| Ga naar Programma's toevoegen / verwijderen en uninsatll ActiveScan Antivirus (indien aanwezig) Open HijackThis en klik op "Doe een systeem scannen alleen" Plaats een vinkje naast: O2 - BHO: (geen naam) - (11A1463D-DFDF-48F9-9DC6-C3A7613293F5) - C: \ WINDOWS \ System32 \ llog.dll (bestand ontbreekt) O2 - BHO: (geen naam) - (5C8B2A36-3DB1-42A4-A3CB-D426709BBFEB) - (geen file) O16 - DPF: (1D6711C8-7154-40BB-8380-3DEA45B69CBF) -- O20 - Winlogon Notify: yvbb01 - yvbb01.dll (bestand ontbreekt) O24 - Desktop Component 0: Waarschuwing startpagina - C: \ WINDOWS \ warnhp.html Sluit alle vensters en klik op "Fix gecontroleerd" Please download Combofix door subs uit hier of hier Sla Combofix.exe naar uw bureaublad. 1. Dubbelklik op combofix.exe en volg de instructies. (van het toetsenbord selecteer 1 en druk op enter) 2. Wanneer u klaar bent, zal een log voor je. 3. Bevestig dat de log in je volgende antwoord. Opmerking: Niet muisklik combofix het venster terwijl het draait. Dat kan ertoe leiden dat uw computer naar de kraam Volgende bericht voeg dan: combofix.txt log Nieuw HijackThis log |
|
| |||
| |||
| Oke, ik deed alles wat u noemde. Ik vond het niet ActiveScan Antivirus in de Add / Remove lijst, maar ik zag het in de HijackThis scan. Ik heb het samen met de andere dingen die je vertelde me om te controleren, maar ik merkte dat het was er weer nadat ik opnieuw opgestart. Na de Combofix scan, kon ik geen verbinding met het internet om wat voor reden dus ik opnieuw opgestart (dit is de roboot ik in de bovenstaande paragraaf) en alles leek goed. Een vreemd ding al, nadat ik gecontroleerd de juiste vakjes in de HijackThis scan en geklikt "fix gecontroleerd", mijn bureaublad achtergrond verdwenen. Het is geen probleem, maar het is een beetje vreemd. Nogmaals bedankt voor al deze hulp. |
|
| |||
| |||
| Downloaden Panda Anti-Rootkit.zip Unzip het en voer de PAVARK.exe bestand. Het vakje dat zegt In diepte-scan en volg de instructies op het scherm. Laat me weten wat de resultaten in uw antwoord. Let op: Panda Antirootkit is niet comaptible met Windows Vista. Als u werkt met Vista, download dan de AVG Antirootkit Doe de scan en zorg ervoor dat het vinkje In diepte-scan. Laat me weten als er iets is gevonden en verwijderd. |
|
| |||
| |||
| Ik gedownload Panda (Ik ben niet met behulp van Vista) en liep de grondige scan. Het vinden helemaal niets. Ben ik alle schone of moet ik nog meer huiswerk te doen? |
|
| |||
| |||
| Druk op CTRL + ALT + DELETE (allemaal tegelijk) Klik op het tabblad Processen en zoek naar (indien aanwezig) ActiveScan.exe Klik met de rechtermuisknop en kies Proces beëindigen Open HijackThis en kies Doe een systeem scan en plaats een vinkje naast: O4 - HKLM \ .. \ Run: [ActiveScan Antivirus] ActiveScan.exe O4 - HKLM \ .. \ RunServices: [ActiveScan Antivirus] ActiveScan.exe O4 - HKUS \ S-1-5-18 \ .. \ RunServices: [ActiveScan Antivirus] ActiveScan.exe (User 'SYSTEM') O4 - HKUS \. DEFAULT \ .. \ RunServices: [ActiveScan Antivirus] ActiveScan.exe (User 'Default user') Sluit alle vensters en klik op Fix gecontroleerd. Ga naar Start > Rennen en kopieer en plak de volgende opdracht in het veld: ComboFix / u ![]() Zorg ervoor dat er een spatie tussen Combofix en / Dan hit Voer. Dit zal Combofix verwijderen, verwijdert u de bijbehorende mappen en bestanden, uw klokinstellingen, verberg bestand extensies, verbergen het systeem / verborgen bestanden en reset Systeemherstel weer Lees deze draad Voor je eigen veiligheid op het web Als u nog meer problemen laat het ons weten. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| WinAmp updates zijn Killing Me! | pete21 | Algemene programmatuurnoot Chat | 5 | 20 jul 2009 03:32 |
| Adware.NetPumper - Spyware / Malware / Virus? | hopthwoks | Virus, spyware & Security | 2 | 9 Feb 2009 20:37 |
| Windows is Killing zelf! | Xeon | Windows besturingssystemen | 3 | 23e sep 2008 05:13 |
| Virus - het doden van mijn netto-verbinding | devsadv | Virus, spyware & Security | 11 | 13 aug 2008 15:05 |
| Fantastico Killing de handel? | quinda | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 16 mrt 2007 18:01 |
| Thread Tools | |
| |