![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg beklager ikke leser alle trinnene før mine tidligere innlegg. Jeg har nå fulgt disse trinnene, men jeg har et problem ... Jeg kan laste opp ett av de tre, nødvendige loggfiler som et vedlegg (som er tatt med her). De to andre får en "Ugyldig fil" problem. Alle tre filene er av samme type og en av ulovlige filer som er mindre enn en som gjorde det i denne tråden, så det kan ikke være en størrelse problemet. Aner du hva jeg gjør galt? Takk. |
|
| |||
| |||
| Er de lagret som en. Txt-filer? Hvis du må kopiere og lime dem inn i tråden så gjør det. |
|
| |||
| |||
| Ok, skjønte det. Her er de to andre filer. Som for min symptomer ... Min datamaskin vil være å jobbe bra, men andre ganger vil den gå inn "loud, opptatt tenkning modus" og da kan jeg høre tårnet tenkning bort som om det er å laste ned hele internett. Alt jeg gjør vil avta til en gjennomgang og vel ... Jeg er sikker på at du vet dette gamle tale. Jeg aner ikke om dette er typisk datamaskin, eller om det er spyware gjøre ekle ting. Takk på forhånd for hjelp. |
|
| |||
| |||
| Gå til Legg til / fjern programmer og uninsatll ActiveScan Antivirus (hvis det) Åpne HijackThis og velg "Do et system scan only" Sett et merke ved siden: O2 - BHO: (no name) - (11A1463D-DFDF-48F9-9DC6-C3A7613293F5) - C: \ WINDOWS \ system32 \ llog.dll (fil mangler) O2 - BHO: (no name) - (5C8B2A36-3DB1-42A4-A3CB-D426709BBFEB) - (no file) O16 - DPF: (1D6711C8-7154-40BB-8380-3DEA45B69CBF) -- O20 - Winlogon Notify: yvbb01 - yvbb01.dll (fil mangler) O24 - Desktop Component 0: Advarsel hjemmeside - C: \ WINDOWS \ warnhp.html Lukk alle vinduer, og klikk på "Fix checked" Last ned Combofix av ubåter fra enten her eller her Lagre Combofix.exe til skrivebordet ditt. 1. Dobbeltklikk combofix.exe og følg instruksjonene. (fra tastaturet velger 1 og trykk enter) 2. Når du er ferdig, vil den produsere en logg for deg. 3. Legg ved at logge deg på din neste svaret. Merk: Ikke mouseclick combofix's vinduet mens den kjører. Det kan føre til at datamaskinen stall Neste innlegg kan du legge ved: combofix.txt logg Ny HijackThis log |
|
| |||
| |||
| Ok, jeg gjorde alt det du nevnte. Jeg fikk ikke se ActiveScan Antivirus i Legg til / fjern listen, men jeg så det i HijackThis scan. Jeg sjekket det sammen med andre ting du fortalte meg å se, men jeg oppdaget at det var det igjen etter at jeg startet på nytt. Etter Combofix skanne, jeg kan ikke koble til Internett eller annen grunn så jeg omstartet (dette er roboot nevnt i ovenstående avsnitt) og alt virket bra. En merkelig ting selv, når jeg sjekket de aktuelle boksene i HijackThis skanner og klikket på "Fix checked", min Skjermbilde forsvunnet. Det er ikke så farlig, men det er litt rart. Takk igjen for all denne hjelpen. |
|
| |||
| |||
| Laste ned Panda Anti-Rootkit.zip Unzip det og kjøre PAVARK.exe fil. Hake i boksen som sier I dyp scan og følg instruksjonene på skjermen. La meg vite resultatene i ditt svar. Merk: Panda Antirootkit er ikke comaptible med Windows Vista. Hvis du kjører Vista, kan du laste ned AVG Antirootkit Kjøre søket, og husk å merke det I dyp scan. Gi meg beskjed hvis noe ble funnet og fjernet. |
|
| |||
| |||
| Jeg lastet ned Panda (Jeg bruker ikke Vista) og kjørte i dybde skanningen. Det finnes ikke noe. Jeg alle rene eller har jeg mer lekser å gjøre? |
|
| |||
| |||
| Trykk CTRL + ALT + DEL (samtidig) Klikk kategorien Prosesser og se etter (om det) ActiveScan.exe Høyreklikk og velg Avslutt prosess Åpne HijackThis og velg Gjør et system skanne bare og sette et merke ved siden: O4 - HKLM \ .. \ Run: [ActiveScan Antivirus] ActiveScan.exe O4 - HKLM \ .. \ RunServices: [ActiveScan Antivirus] ActiveScan.exe O4 - HKUS \ S-1-5-18 \ .. \ RunServices: [ActiveScan Antivirus] ActiveScan.exe (User 'SYSTEM') O4 - HKUS \. DEFAULT \ .. \ RunServices: [ActiveScan Antivirus] ActiveScan.exe (User 'Default user') Lukk alle vinduer, og klikk Fix kontrollert. Gå til Start > Løpe og kopier og lim neste kommando i feltet: ComboFix / u ![]() Kontroller at det er et mellomrom mellom Combofix og / Trykk Angi. Dette vil avinstallere Combofix, slette dens relaterte mapper og filer, tilbakestille Klokkeinnstillingene, skjul filtyper skjule system / skjulte filer og tilbakestiller System Restore igjen Les denne tråden Holde deg trygg på nettet Hvis du har flere problemer med oss. |