![]() |
|
| |||
| |||
| Link Alert - Denne udvidelse, tilføjer et lille ikon til din musemarkør når du svæver over et hyperlink. Dette giver dig mulighed for hurtigt at afgøre, hvad du vil blive truffet foranstaltninger til, hvad enten det er et billede, et nyt vindue, eller en zip-fil. Så det bør også sørge for, at du ikke ved et uheld at hente et skadeligt program. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pretty cool idé at Handy for dem pron browsing typer o'people
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haha, jeg synes, det ville være mere nyttigt for stealth pdf filer. Intet irriterer mig mere, end når jeg søger på en hjemmeside, klikke på et link og det tror jeg er bare en normal link og BAM browseren dør i 30 sekunder, mens den lastning Adobe Craprobat .. med en anden PDF viewer (gerne Foxit) er det bedre, men det er stadig irriterende:)
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Heh, ja jeg elsker at klikke på et link så opdage det er faktisk en??? side PDF. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat: