![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Link Alert - Tämä laajennus lisää pieni kuvaketta hiiren kohdistin kun olet juuri yli hyperlinkkinä. Näin voit nopeasti päättää, mitä ryhdytään, on se kuva uuteen ikkunaan tai zip-tiedosto. Joten sen pitäisi myös varmistaa, ettet vahingossa ladata haittaohjelmia. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pretty cool ajatus, että Handy niille pron selailemassa tyypit o'people
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haha, olen sitä mieltä, että se halua olla enemmän hyötyä varkain pdf-tiedostoja. Mikään ärsyttää minua enemmän kuin silloin, kun olen selailemassa sivustoa, klikkaa linkkiä on mielestäni aivan normaalia linkkiä ja BAM selaimen kuolee 30 sekuntia, kun se lastaus Adobe Craprobat .. toisella PDF-katseluohjelma (kuten Foxit) on parempi, mutta se on silti ärsyttävää:)
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Heh, kyllä minä rakastan napsauttamalla linkkiä sitten havaitsemassa se todella? sivu PDF. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote: