![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Link Alert - Deze uitbreiding voegt een klein pictogram op uw muis cursor wanneer u zweefde boven een hyperlink. Hiermee kunt u snel bepalen wat u zal worden genomen, zij het een afbeelding, nieuw venster, of een zip-bestand. Dus moet er ook voor zorgen dat u niet per ongeluk downloaden van een kwaadaardig programma.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Pretty cool idee dat
Handig voor degenen uitspr browsen soorten o'people
Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Haha, ik denk dat het zou veel nuttiger voor stealth pdf-bestanden. Niets irriteert me meer dan wanneer ik het browsen een site, klik op een link Ik denk dat is gewoon een normale verbinding en bam de browser sterft voor 30 seconden terwijl het laden Adobe Craprobat .. met een andere PDF-viewer (zoals Foxit) is het beter, maar het is nog steeds vervelend:)
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Mijn Systeem: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Heh, ja ik hou van klikken op een link dan ontdekken dat het eigenlijk? pagina PDF.
|
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citaat: