![]() |
|
| |||
| |||
| Link Alert - Denne utvidelsen, legger et lite ikon til musen når du er hovering over en hyperkobling. Dette tillater deg å raskt finne ut hva du kommer til, det være seg et bilde, nytt vindu, eller en zip-fil. Så det bør også sørge for at du ikke utilsiktet laste ned en ondsinnet program. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ganske kul idé som Handy for dem pron surfer typer o'people
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haha, jeg tror det ville være nyttigere for skjulemodus pdf filer. Ingenting irriterer meg mer enn når jeg leser på en side, klikker på en link jeg tror er bare en vanlig kobling og BAM leseren dør i 30 sekunder mens den lasting Adobe Craprobat .. med en annen PDF Viewer (som Foxit) er det bedre, men det er fortsatt irriterende:)
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Heh, stemmer jeg elsker å klikke en kobling deretter oppdager det er faktisk et?? siden PDF. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat: