![]() |
|
| |||
| |||
| Link Alert - Denna utvidgning, lägger en liten ikon med muspekaren när du svävar över en hyperlänk. Detta gör att du snabbt kan avgöra vad du kommer att vidtas för att, vare sig det är en bild, nytt fönster, eller en zip-fil. Det bör också se till att du inte av misstag ladda ner ett skadligt program. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pretty cool idé som Handy för pron surfa typer o'people
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haha, jag tror att det skulle vara mer användbart för stealth pdf-filer. Ingenting irriterar mig mer än när jag surfar till en webbplats, klicka på en länk tror jag är bara en vanlig länk och bam webbläsaren dör i 30 sekunder medan den lastning Adobe Craprobat .. med en annan PDF viewer (som Foxit) så är det bättre, men det är fortfarande irriterande:)
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Heh, ja jag älskar att klicka på en länk för att upptäcka det är faktiskt ett??? sida PDF. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Virus Alert | evilfantasy | Off Topic Discussion | 2 | 9:e sep 2008 22:50 |
| Yahoo Email Alert | duskmon10 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 17 mars 2008 08:28 |
| KOM ersättningskemikalier larm | susanwendy | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 14 februari 2008 14:18 |
| Bakgrund kalender larm | captaincaveman | General Software Chat | 1 | 18 november 2007 10:02 |
| Jag fick ett virusvarningssystem | ken979 | Virus, spionprogram och säkerhet | 12 | 22 august 2007 04:03 |
| Thread Tools | |
| |