vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Virusten, vakoiluohjelmien & Security

Register

Lokit alkaen tahmea

Reply

Thread Tools
Old 19 joulukuu 2008, 00:51
Rahoittajien ryhmän

Default Lokit alkaen tahmea

Kuten olen todennut tämän säikeenOlen jo kautta tahmea, ja olen saanut jopa askel 6 (olen uudelleen) Olen siis lähettämistä nyt nähdä, jos luulet, että minun pitäisi mennä pidemmälle.

SAS Kirjaudu:
Code:
SUPERAntiSpyware Scan Log http://www.superantispyware.com Sisältö 12.18.2008 klo 06:47 PM Sovellusversio: 4.23.1006 Core Rules Database Version: 3678 Trace Rules Database Version: 1657 Scan type: Complete Scan Total Scan Time: 01:15:32 Muisti erät scanned: 617 Memory uhkia havaittu: 0 Registry tuotteet scanned: 5092 Registry uhkia havaittu: 0 tiedostoalkiot scanned: 21352 File uhkia havaittu: 4 Adware.Tracking Cookie C: \ Documents and Settings \ Richard Anderson \ Cookies \ richard_anderson @ AdBrite [1]. txt C: \ Documents and Settings \ Richard Anderson \ Cookies \ richard_anderson @ questionmarket [1]. txt C: \ Documents and Settings \ Richard Anderson \ Cookies \ richard_anderson@bs.serving-sys [1 ]. txt C: \ Documents and Settings \ Richard Anderson \ Cookies \ richard_anderson @ palvelevat-sys [1]. txt
MBAM log:
Code:
Malwarebytes 'Anti-Malware 1.31 Tietokantaversio: 1516 Windows 5.1.2600 Service Pack 3 18/12/2008 19:34:32 mbam-log-2008-12-18 (19-34-32). Txt Tarkistustyyppi: Täysi Objects scanned: 50980 Kulunut aika: 17 minute (s), 30 second (s) Saastuneita muistiprosesseja: 0 Saastuneita muistimoduuleja: 0 Saastuneita rekisteriavaimia: 0 Saastuneita rekisteriarvoja: 0 Saastuneita rekisterikohteita: 0 Saastuneita hakemistoja: 0 Saastuneita tiedostoja : 0 Saastuneita muistiprosesseja: (Haitallisia kohteita ei löydetty) Saastuneita muistimoduuleja: (Haitallisia kohteita ei löydetty) Saastuneita rekisteriavaimia: (Haitallisia kohteita ei löydetty) Saastuneita rekisteriarvoja: (Haitallisia kohteita ei löydetty) Saastuneita rekisterikohteita: (Haitallisia kohteita ei löydetty) Saastuneita hakemistoja: (Haitallisia kohteita ei löydetty) Saastuneita tiedostoja: (Haitallisia kohteita ei löydetty)
Hurraa.

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 19 joulukuu 2008, 12:07
Moderator Group

Ladata satunnainen järjestelmän tietovälineenä (RSIT) pistokokein / satunnaisesti ja tallenna se työpöydälle.
  • Kaksoisnapsauta RSIT.exe suorittamisen.
  • Valitse Jatka on vastuuvapauslauseke näytöllä.
  • Kun se on valmis, kaksi lokit avautuu.
  • Log.Txt <on maksimoitu ja info.txt <on minimoitu
  • Lähetä sisältö molemmat kirjautuu seuraavan vastauksen.

Old 19 joulukuu 2008, 15:29
Rahoittajien ryhmän

Se on liian pitkä yksi virka, so I'll post erillisissä vastaukset.

Log.Txt:
Code:
Old 19 joulukuu 2008, 15:29
Rahoittajien ryhmän

info.txt:
Code:
Cheers EF
Old 19 joulukuu 2008, 15:48
Moderator Group

Poista tarpeettomat startups.

Realtek AC97 Audio - Event Monitor. "Sypware" file käyttää vaivihkaa seurata omia toimia. Se ei ole synkkä yksi, kuten kauko-ohjaus-ohjelmia, mutta sitä käytetään Realtek kerätä tietoa asiakkaille

Avaa HijackThis ja valitse Tee järjestelmän tarkistus vain.

Aseta valintamerkki vieressä seuraavista maininnoista: (jos on)

- O2 - BHO: (no name) - (7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045) - (no file)
- O4 - HKLM \ .. \ Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
- O4 - HKLM \ .. \ Run: [Adobe Reader Speed Launcher] C: \ Program Files \ Adobe \ Reader 9.0 \ Reader \ READER_SL.EXE

Tärkeää: Sulje kaikki ikkunat lukuun ottamatta HijackThis ja valitse sitten Korjaa tarkastetaan.

Poistu HijackThis.

----------

Huom: seuraavat ohjeet on luotu erityisesti tälle käyttäjälle. Jos et ole tämän käyttäjän, ÄLÄ noudattaa näitä ohjeita, koska ne saattavat vahingoittaa toimintaa järjestelmän

Siirry Käynnistä> Suorita ja tyyppi notepad.exe sitten OK

Kopioi ja liitä alla Muistioon ja tallenna fixme.reg Sinun Desktop

Code:
REGEDIT4 [HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Run] "Alcmtr" =- "Adobe Reader Speed Launcher" =-
Etsi fixme.reg teidän Desktop ja kaksoisnapsauta sitä. Vastaus Kyllä kehotettaessa sulautumisesta rekisterille.

Varmista, että voit kertoa minulle, jos saat menestys viesti lisäämällä yllä rekisteriä. Jos et saa menestys viestin, se ei toimi.

Poista fixme.reg suoraan työpöydältäsi.

----------

Epäilyttäviä tiedostoja scan

Siirry VirSCAN.org VAPAA-on-line-scan palvelun
(Jos useampi kuin yksi tiedosto tarvitsee skannata ne on tehtävä erikseen ja lokit lähetetty kunkin yksi)

1. Kopioi ja liitä seuraava tiedostopolku osaksi Epäilyttäviä tiedostoja scan laatikko sivulla.
Code:
C: \ WINDOWS \ system32 \ drivers \ ahj8d2x9.sys
2. Kun lataa osoittamalla kerran sisällä ikkunan vieressä Selaa.
3. Paina Ctrl + V -näppäintä (molemmat samanaikaisesti) liittää tiedoston polku ikkuna.
4. Klikkaa Upload painiketta.
Tämä tulee tehdä tarkistuksen useiden eri virustarkistusta moottoreita.
Tiedostosi mahdollisesti tulleet jonoon joka kestää yleensä alle minuutissa selvä.
Tärkeää: Odota kaikki hakunopeutta moottoreiden valmis.
5. Kun skannaus on valmis siirry alas ja klikkaa Kopioi leikepöydälle painiketta. Tämä kopioi linkki raportista Leikepöytä.
6. Liitä sisältöä Leikepöytä näkyy seuraavassa vastausta.

Old 19 joulukuu 2008, 16:05
Rahoittajien ryhmän

Tulokset:

HJT: Vaikutti työhön, tai ainakin silloin, kun tein tarkistuksen jälkeen, en voinut nähdä niitä siellä,

Rekisterin muokkaaminen: Said se onnistui.

VirScan log:
Code:
Kiitos jälleen EF
Old 19 joulukuu 2008, 16:06
Moderator Group

Kaikki näyttää OK. Onko mitään erityisiä ongelmia tai vain tarkistaa?

Old 19 joulukuu 2008, 16:10
Rahoittajien ryhmän

Juuri ongelmia mainitsin tässä niin, vain halusi tarkistaa, että se ei ollut joitakin haittaohjelmia, mutta näyttää siltä, se on vain muutamia virheitä joitakin ajureita, tai OS, joka aiheuttaa sen jälkeen.
Old 19 joulukuu 2008, 16:18
Moderator Group

Joskus uudelleen rekisteröintimenettelyssä kaikki ihmeitä.

Ladata Dial-a-Fix jonka djlizard, tallenna se työpöydälle sitten otteen sen omaan kansioon.
  • Avaa kansio ja suorita Dial-a-fix.exe
  • 2 ikkunat auki. Sulje yksi taustalla merkintä Rajoittavat säännöt
  • Tarkista laatikko jaksossa 1, Tyhjä temp kansiot.
  • Tarkista laatikko jaksossa 2, Korjaa Windows Installer.
  • Tarkista laatikko jaksossa 4, jossa lukee SSL / HTTPS / Salaus. 4 laatikot sen nojalla olisi ennalta tarkastettava
  • Tarkista kaikki laatikot 5 §: ssä, jossa lukee rekisterihallitus Centerissä.
  • Napsauta Siirry
  • OK mitään virhesanomia, jos saadaan, mutta kirjoittaa ne ja lähettää ne tässä.
  • Käynnistä tietokone uudelleen, kun olet valmis.

----------

Jos ongelma on edelleen läsnä.

Avaa Dial-a-Fix ja napsauta vasaralla kuvaketta.
Kun päivitys on valmis, valitse Korjaa Käyttöoikeudet ja valitse sitten Siirry
Kun päivitys on valmis, valitse Korjaa / reinstall IE ja napsauta Siirry

Jos milloin tahansa sinua kehotetaan XP CD, aseta se
Tee huomioon kaikki virhesanomista ja lähetä ne tästä
Uudelleenkäynnistä kun täydellinen ja haluaisin tietää, onko olemassa mitään muutosta.

Old 19 joulukuu 2008, 16:42
Rahoittajien ryhmän

Ei, virhesanomista näytti, joten olen käynnistyy nyt, ikävä kyllä, se on vaikea nähdä, jos se on toiminut, koska ongelmia esiintyy satunnaisin väliajoin, joten Otan vain mennä jo vähän ja sen jälkeen toinen vastaus jos se tapahtuu uudestaan, muuten olen sitä mieltä, että on lajiteltu sen.

Myös sinä tiedät minkä tahansa tapa nopeuttaa käynnistyä paljon? Uskon, että suurin ongelma on olen melko muutamia ohjelmia avaamisesta käynnistyksen (ATI tarkastuskeskus, Puhelin-ja PDA-sync johtajat, AV jne.) mutta mietin, onko jotain mitä voin tehdä, tai jos minun on pysyttävä siinä. Olen Winpatrol, joten en voi valvoa, mitä saa esittää käynnistettäessä jne.

Lopuksi, ei paljon mitään tekemistä sen kanssa mitään tästä, mutta yksi Minun täytyy kysyä sitä, olen miettinyt, mitä se ei muuttamalla nimi HJT on ampuja, kuten kysyä olevia ohjeita tahmea?

Kiitos ajastasi EvilFantasy, I'll antaa sinulle + rep tähän paljon

EDIT: Kytkee ulos en voi antaa teille rep, pyytää minua "levittää rep", niin näyttää siltä, olit viime kaveri on hyödyllinen minulle hyvin.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Verkkoasemaan ja "tahmea" autorun.inf ongelmia. mbond Windows-käyttöjärjestelmät 0 18th Jun 2009 20:23
HJT ja muut lokit antbann Virusten, vakoiluohjelmien & Security 1 12. marraskuu 2008 14:32
Lokien thingie2 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 3 14th Mar 2008 12:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.