![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuten olen todennut tämän säikeenOlen jo kautta tahmea, ja olen saanut jopa askel 6 (olen uudelleen) Olen siis lähettämistä nyt nähdä, jos luulet, että minun pitäisi mennä pidemmälle.
SAS Kirjaudu: Code: SUPERAntiSpyware Scan Log http://www.superantispyware.com Sisältö 12.18.2008 klo 06:47 PM Sovellusversio: 4.23.1006 Core Rules Database Version: 3678 Trace Rules Database Version: 1657 Scan type: Complete Scan Total Scan Time: 01:15:32 Muisti erät scanned: 617 Memory uhkia havaittu: 0 Registry tuotteet scanned: 5092 Registry uhkia havaittu: 0 tiedostoalkiot scanned: 21352 File uhkia havaittu: 4 Adware.Tracking Cookie C: \ Documents and Settings \ Richard Anderson \ Cookies \ richard_anderson @ AdBrite [1]. txt C: \ Documents and Settings \ Richard Anderson \ Cookies \ richard_anderson @ questionmarket [1]. txt C: \ Documents and Settings \ Richard Anderson \ Cookies \ richard_anderson@bs.serving-sys [1 ]. txt C: \ Documents and Settings \ Richard Anderson \ Cookies \ richard_anderson @ palvelevat-sys [1]. txt Code: Malwarebytes 'Anti-Malware 1.31 Tietokantaversio: 1516 Windows 5.1.2600 Service Pack 3 18/12/2008 19:34:32 mbam-log-2008-12-18 (19-34-32). Txt Tarkistustyyppi: Täysi Objects scanned: 50980 Kulunut aika: 17 minute (s), 30 second (s) Saastuneita muistiprosesseja: 0 Saastuneita muistimoduuleja: 0 Saastuneita rekisteriavaimia: 0 Saastuneita rekisteriarvoja: 0 Saastuneita rekisterikohteita: 0 Saastuneita hakemistoja: 0 Saastuneita tiedostoja : 0 Saastuneita muistiprosesseja: (Haitallisia kohteita ei löydetty) Saastuneita muistimoduuleja: (Haitallisia kohteita ei löydetty) Saastuneita rekisteriavaimia: (Haitallisia kohteita ei löydetty) Saastuneita rekisteriarvoja: (Haitallisia kohteita ei löydetty) Saastuneita rekisterikohteita: (Haitallisia kohteita ei löydetty) Saastuneita hakemistoja: (Haitallisia kohteita ei löydetty) Saastuneita tiedostoja: (Haitallisia kohteita ei löydetty) My System: Ensinnäkin OC
|
|
| |||
| |||
| Ladata satunnainen järjestelmän tietovälineenä (RSIT) pistokokein / satunnaisesti ja tallenna se työpöydälle.
|
|
| |||
| |||
| Se on liian pitkä yksi virka, so I'll post erillisissä vastaukset. Log.Txt: Code: |
|
| |||
| |||
| info.txt: Code: |
|
| |||
| |||
| Poista tarpeettomat startups. Realtek AC97 Audio - Event Monitor. "Sypware" file käyttää vaivihkaa seurata omia toimia. Se ei ole synkkä yksi, kuten kauko-ohjaus-ohjelmia, mutta sitä käytetään Realtek kerätä tietoa asiakkaille Avaa HijackThis ja valitse Tee järjestelmän tarkistus vain. Aseta valintamerkki vieressä seuraavista maininnoista: (jos on) - O2 - BHO: (no name) - (7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045) - (no file) - O4 - HKLM \ .. \ Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE - O4 - HKLM \ .. \ Run: [Adobe Reader Speed Launcher] C: \ Program Files \ Adobe \ Reader 9.0 \ Reader \ READER_SL.EXE Tärkeää: Sulje kaikki ikkunat lukuun ottamatta HijackThis ja valitse sitten Korjaa tarkastetaan. Poistu HijackThis. ---------- Huom: seuraavat ohjeet on luotu erityisesti tälle käyttäjälle. Jos et ole tämän käyttäjän, ÄLÄ noudattaa näitä ohjeita, koska ne saattavat vahingoittaa toimintaa järjestelmän Siirry Käynnistä> Suorita ja tyyppi notepad.exe sitten OK Kopioi ja liitä alla Muistioon ja tallenna fixme.reg Sinun Desktop Code: REGEDIT4 [HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Run] "Alcmtr" =- "Adobe Reader Speed Launcher" =- Varmista, että voit kertoa minulle, jos saat menestys viesti lisäämällä yllä rekisteriä. Jos et saa menestys viestin, se ei toimi. Poista fixme.reg suoraan työpöydältäsi. ---------- Epäilyttäviä tiedostoja scan Siirry VirSCAN.org VAPAA-on-line-scan palvelun (Jos useampi kuin yksi tiedosto tarvitsee skannata ne on tehtävä erikseen ja lokit lähetetty kunkin yksi) 1. Kopioi ja liitä seuraava tiedostopolku osaksi Epäilyttäviä tiedostoja scan laatikko sivulla. Code: C: \ WINDOWS \ system32 \ drivers \ ahj8d2x9.sys 3. Paina Ctrl + V -näppäintä (molemmat samanaikaisesti) liittää tiedoston polku ikkuna. 4. Klikkaa Upload painiketta. Tämä tulee tehdä tarkistuksen useiden eri virustarkistusta moottoreita. Tiedostosi mahdollisesti tulleet jonoon joka kestää yleensä alle minuutissa selvä. Tärkeää: Odota kaikki hakunopeutta moottoreiden valmis. 5. Kun skannaus on valmis siirry alas ja klikkaa Kopioi leikepöydälle painiketta. Tämä kopioi linkki raportista Leikepöytä. 6. Liitä sisältöä Leikepöytä näkyy seuraavassa vastausta. |
|
| |||
| |||
| Tulokset: HJT: Vaikutti työhön, tai ainakin silloin, kun tein tarkistuksen jälkeen, en voinut nähdä niitä siellä, Rekisterin muokkaaminen: Said se onnistui. VirScan log: Code: |
|
| |||
| |||
| Kaikki näyttää OK. Onko mitään erityisiä ongelmia tai vain tarkistaa? |
|
| |||
| |||
| Joskus uudelleen rekisteröintimenettelyssä kaikki ihmeitä. Ladata Dial-a-Fix jonka djlizard, tallenna se työpöydälle sitten otteen sen omaan kansioon.
---------- Jos ongelma on edelleen läsnä. Avaa Dial-a-Fix ja napsauta vasaralla kuvaketta. Kun päivitys on valmis, valitse Korjaa Käyttöoikeudet ja valitse sitten Siirry Kun päivitys on valmis, valitse Korjaa / reinstall IE ja napsauta Siirry Jos milloin tahansa sinua kehotetaan XP CD, aseta se Tee huomioon kaikki virhesanomista ja lähetä ne tästä Uudelleenkäynnistä kun täydellinen ja haluaisin tietää, onko olemassa mitään muutosta. |
|
| |||
| |||
| Ei, virhesanomista näytti, joten olen käynnistyy nyt, ikävä kyllä, se on vaikea nähdä, jos se on toiminut, koska ongelmia esiintyy satunnaisin väliajoin, joten Otan vain mennä jo vähän ja sen jälkeen toinen vastaus jos se tapahtuu uudestaan, muuten olen sitä mieltä, että on lajiteltu sen. Myös sinä tiedät minkä tahansa tapa nopeuttaa käynnistyä paljon? Uskon, että suurin ongelma on olen melko muutamia ohjelmia avaamisesta käynnistyksen (ATI tarkastuskeskus, Puhelin-ja PDA-sync johtajat, AV jne.) mutta mietin, onko jotain mitä voin tehdä, tai jos minun on pysyttävä siinä. Olen Winpatrol, joten en voi valvoa, mitä saa esittää käynnistettäessä jne. Lopuksi, ei paljon mitään tekemistä sen kanssa mitään tästä, mutta yksi Minun täytyy kysyä sitä, olen miettinyt, mitä se ei muuttamalla nimi HJT on ampuja, kuten kysyä olevia ohjeita tahmea? Kiitos ajastasi EvilFantasy, I'll antaa sinulle + rep tähän paljon ![]() EDIT: Kytkee ulos en voi antaa teille rep, pyytää minua "levittää rep", niin näyttää siltä, olit viime kaveri on hyödyllinen minulle hyvin. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Verkkoasemaan ja "tahmea" autorun.inf ongelmia. | mbond | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 18th Jun 2009 20:23 |
| HJT ja muut lokit | antbann | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 12. marraskuu 2008 14:32 |
| Lokien | thingie2 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 3 | 14th Mar 2008 12:20 |
| Thread Tools | |
| |