![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zoals ik in deze draadIk heb al via de plakkerig, en ik heb tot de stap 6 (Ik heb opnieuw) Dus ik ben terbeschikkingstelling nu, om te zien of je denkt dat ik moet gaan verder.
SAS Aanmelden: Code: SUPERAntiSpyware Scan Log Generated http://www.superantispyware.com 12.18.2008 om 06:47 PM Application Version: 4.23.1006 Core Rules Database Version: 3678 Trace Rules Database Version: 1657 Scan type: Complete Scan Total Scan Time: 01:15:32 Memory items gescand: 617 Memory gedetecteerde bedreigingen: 0 Registry items gescand: 5092 Registry gedetecteerde bedreigingen: 0 File items gescand: 21352 File gedetecteerde bedreigingen: 4 Adware.Tracking Cookie C: \ Documents and Settings \ Richard Anderson \ Cookies \ richard_anderson @ Adbrite [1]. txt C: \ Documents and Settings \ Richard Anderson \ Cookies \ richard_anderson @ questionmarket [1]. txt C: \ Documents and Settings \ Richard Anderson \ Cookies \ richard_anderson@bs.serving-sys [1 ]. txt C: \ Documents and Settings \ Richard Anderson \ Cookies \ richard_anderson @ serving-sys [1]. txt Code: Malwarebytes 'Anti-Malware 1.31 Database versie: 1516 Windows 5.1.2600 Service Pack 3 18/12/2008 19:34:32 mbam-log-2008-12-18 (19-34-32). Txt Scan type: Quick Scan Objecten gescand: 50980 Verstreken tijd: 17 minute (s), 30 second (s) Geheugenprocessen geïnfecteerd: 0 Geheugenmodulen geïnfecteerd: 0 Registersleutels geïnfecteerd: 0 Registerwaarden geïnfecteerd: 0 Registerdata bestanden geïnfecteerd: 0 Mappen geïnfecteerd: 0 Bestanden geïnfecteerd : 0 Geheugenprocessen geïnfecteerd: (Geen kwaadaardige items gevonden) Geheugenmodulen geïnfecteerd: (Geen kwaadaardige items gevonden) Registersleutels geïnfecteerd: (Geen kwaadaardige items gevonden) Registerwaarden geïnfecteerd: (Geen kwaadaardige items gevonden) Registerdata bestanden geïnfecteerd: (Geen kwaadaardige items gevonden) Mappen geïnfecteerd: (Geen kwaadaardige items gevonden) Bestanden geïnfecteerd: (Geen kwaadaardige items gevonden) Mijn Systeem: Eerste OC
|
|
| |||
| |||
| Downloaden random het systeem informatie-instrument (RSIT) door random / willekeurig uit en sla het op uw bureaublad.
|
|
| |||
| |||
| Het is te lang voor een post, zodat ik je bericht in afzonderlijke antwoorden. Log.txt: Code: |
|
| |||
| |||
| info.txt: Code: |
|
| |||
| |||
| Verwijder onnodige startups. Realtek AC97 Audio - Event Monitor. "Sypware" bestand gebruikt slinkse monitor een van de acties. Het is niet een sinistere een, net als remote control programma's, maar het wordt gebruikt door Realtek om gegevens te verzamelen over klanten Open HijackThis en selecteer Doe een systeemscan alleen. Plaats een vinkje naast de volgende items: (indien aanwezig) - O2 - BHO: (geen naam) - (7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045) - (geen file) - O4 - HKLM \ .. \ Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE - O4 - HKLM \ .. \ Run: [Adobe Reader Speed Launcher] C: \ PROGRAM FILES \ Adobe \ Reader 9.0 \ Reader \ READER_SL.EXE Belangrijk: Sluit alle vensters behalve HijackThis en klik op Fix gecontroleerd. Afsluiten HijackThis. ---------- Opmerking: de onderstaande instructies zijn die speciaal voor deze gebruiker. Als u geen gebruiker, DO NOT Volg deze aanwijzingen als ze kunnen schade toebrengen aan de werking van uw systeem Ga naar Start> Uitvoeren en type notepad.exe klik op OK Kopieer en plak de onderstaande in Kladblok en sla op als fixme.reg om Uw Desktop Code: REGEDIT4 [HKEY_LOCAL_MACHINE \ Software \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Run] "Alcmtr" =- "Adobe Reader Speed Launcher" =- Zorg ervoor dat u mij vertellen of u ontvangt een succes bericht over het toevoegen van het bovenstaande tot het register. Als je niet een succes bericht, het werkte niet. Verwijder de fixme.reg vanaf het bureaublad. ---------- Verdachte bestanden te scannen Ga naar VirSCAN.org gratis online scan service (Indien meer dan een bestand moet gescand moeten worden gedaan afzonderlijk en logs geplaatst voor elk een) 1. Kopieer en plak het volgende bestand pad in de Verdachte bestanden te scannen vak aan de bovenkant van de pagina. Code: C: \ WINDOWS \ system32 \ drivers \ ahj8d2x9.sys 3. Druk op Ctrl + V op het toetsenbord (beide tegelijk) om te plakken het pad in het venster. 4. Klik op de Uploaden knop. Dit zal het uitvoeren van een scan op meerdere verschillende viruscontroleprogramma motoren. Uw bestand zal mogelijk worden opgenomen in een wachtrij die normaliter minder dan een minuut duidelijk. Belangrijk: Wacht tot alle motoren van het scannen te voltooien. 5. Zodra de scan is voltooid, bladert u omlaag en klikt u op de Kopiëren naar klembord knop. Dit kopieert de link van het verslag in het Klembord. 6. Plak de inhoud van het klembord in je volgende antwoord. |
|
| |||
| |||
| Resultaten: HJT: leek te werken, of ten minste als ik heb een scan na, kon ik niet zien ze er, Griffie bewerken: Said was succesvol. VirScan log: Code: |
|
| |||
| |||
| Alles ziet er OK. Zijn er specifieke problemen of gewoon een check up? |
|
| |||
| |||
| Soms opnieuw registreren alles zal doen wonderen. Downloaden Dial-a-Fix door djlizard, sla het op het bureaublad dan uitpakken naar zijn eigen map.
---------- Als het probleem is nog steeds aanwezig is. Open Dial-a-fix en klik op de hamer pictogram. Wanneer voltooid, selecteert u Reparatie Machtigingen en klik op Go Wanneer voltooid, selecteert u Reparatie / opnieuw installeren van Internet Explorer en klik op Go Indien op enig moment dat u wordt gevraagd om de XP-cd, plaatst u het Noteer eventuele foutmeldingen en post ze hier Herstart de computer wanneer volledig en laat het me weten als er een verandering. |
|
| |||
| |||
| Nee, foutmeldingen verschenen, dus ik ben nu opnieuw opgestart, helaas is het moeilijk om te zien of het heeft gewerkt, omdat de problemen zich voordoen op willekeurige tijdstippen, dus ik kom alleen maar op te gaan voor een beetje en na een ander antwoord als het weer gebeurt, anders denk ik dat het zal hebben gesorteerd is. Ook weet je van elke manier te bespoedigen opstarten veel? Ik denk dat het belangrijkste probleem is heb ik een behoorlijk aantal programma's de opening bij het opstarten (ATI control center, telefoon en PDA-synchronisatie managers, AV etc), maar vroeg me af of er iets is wat ik kan doen, of als ik moet vasthouden aan het. Ik heb Winpatrol, dus ik kan controleren wat krijgt in het opstarten enz. Tenslotte, niets meer te doen met een van deze, maar je de ene ik nodig om te vragen wat het, ik heb me af wat hij doet door het veranderen van de naam van HJT te sluipschutter, als je het vraagt in de instructies in het plakkerig? Bedankt voor uw tijd EvilFantasy geef ik je een + rep voor dit perceel ![]() EDIT: Blijkt dat kan ik niet geven u Rep, vraagt me om "de verspreiding rep" zodat het lijkt dat je de laatste man om behulpzaam te zijn bij mij ook. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Network Drive en 'sticky' autorun.inf problemen. | mbond | Windows besturingssystemen | 0 | 18 jun 2009 20:23 |
| HJT en andere logs | antbann | Virus, spyware & Security | 1 | 12 nov 2008 14:32 |
| Mijn logs | thingie2 | Virus, spyware & Security | 3 | 14 mrt 2008 12:20 |
| Thread Tools | |
| |