mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

Måske trojanske

Reply

Thread Tools
Old 8 januar 2008, 00:30
Medlem Gruppen

Default Måske trojanske

Hej gutter. mit problem er, at jeg har vindue type vinduer popping op over det hele. hvis jeg er i e-mail eller på nettet det lukker mig ned. Jeg har haft dette problem før, og af en række årsager købt en ny computer. det eneste, om det er xp og en cd? DVD brænder-program. computeren var kun 3 dage gammel, så snart jeg har oprettet min e-mail en e-mail kom fra mig selv og de samme problemer som jeg havde med den gamle computer startede op igen i det omfang, at jeg tænder computeren, og det bare gik til en sort blank side, i couldnt selv gå til fejlsikret tilstand. Jeg reformated harddisken oprette e-mail og samme skete igen, men det hasn't eskaleret i det omfang, at jeg havde før endnu. Jeg gik til web-mail og slettet alt, hvad der så forhåbentlig vil dette ikke ske igen, men jeg har stadig virus problem, og medmindre i. min virusbeskyttelse er Trend Micro 2008, som jeg ikke er meget tilfreds med i øjeblikket.

behage hjælp hvis du kan.
På forhånd tak
Old 8 januar 2008, 03:06
Redaktør Gruppen

Default Måske trojanske

Lad os se, om vi kan se, hvad der foregår.

Download og omdøbe HijackThis (HJT)
  • Dobbeltklik på HJTInstall.
  • Klik på Installer knappen.
  • Det vil automatisk placere HJT i C: \ Programmer \ TrendMicro \ HijackThis \ HijackThis.exe.
  • Efter installere, HijackThis bør åbne for dig.
    • Luk HijackThis og omdøb den.
    • Gå til C: \ Programmer \ Trend Micro \HijackThis.exe
    • Højreklik på HijackThis.exe og vælge Omdøb.
    • Skriv sniper.exe og tryk Indtast.
    • Højreklik påsniper.exe og vælge Send til > Desktop (Opret genvej)
  • Fra skrivebordet åbne HiackThis.
  • Hvis du bruger Windows Vista, skal du sørge for at Kør som administrator
  • Klik på Må en systemscanning og gemme en logfil knappen
  • HijackThis scanner og derefter en log åbnes i Notesblok.
  • Kopier og indsæt derefter logge på dit indlæg.
    • Må ikke har Hijackthis fastsætte noget endnu. Det meste af, hvad det finder vil være harmløse eller endda kræves.
Selv om vi har omdøbt HijackThis til snigskytte, vil vi stadig referere til det som HijackThis eller HJT.

Old 8 januar 2008, 12:35
Medlem Gruppen

Default Måske trojanske

Tak evilfantasy, Jeg ville ønske, jeg havde fundet dit websted før. Min computer dybest ned i aftes. det samme skete som var før, det frøs, derefter på genstart endte i en løkke, hvor jeg could'nt gå nogen steder, efter det første skærmbillede kom det bare gik til en sort skærm. Jeg var ikke selv i stand til at starte i fejlsikret tilstand. Så igen i reformated. Jeg har ændret min virusbeskyttelse til Kaspersky med 30 dages prøveperiode. Jeg vil være sikker på at sætte dette websted i favoritter til fremtidig brug.
Så tak igen for din tid og hurtige svar.
Moyra
Old 8. januar 2008, 13:03
Redaktør Gruppen

Default Måske trojanske

Tak for opdateringen.

Check out dette indlæg for tips og fri pålidelig værktøjer (antivirus, firewalls, sikkerhed overvåger og malware blokkere) til at holde dig sikker i fremtiden. Alle de anførte vil ikke forstyrrer den normale computer opgaver, som de er lette, men alligevel meget troværdig.

Se også dette indlæg gratis rengøring / vedligeholdelse af værktøjer til at hjælpe med at holde din computer kører glat.

Lad os vide, hvis noget andet dukker op.

Old 8 januar 2008, 23:49
Medlem Gruppen

Default Måske trojanske

Mange tak for tips. Jeg har hentet et par af de foreslåede programmer og gjorde et par forsøg og jeg ærligt føler meget sikrere nu.
Jeg ønskede at bruge min gamle computer til min stedsøn, måske jeg skulle sætte det ind og få dig til at have et kig på det som virussen er stadig i, at en og jeg vil virkelig gerne vide, hvad det var, som det synes at være en væmmeligt en. Hvad synes du? den anden mulighed er at re-format, at en alt for, men så vil jeg løs alle mine foto's mv
ok tak igen
moyra
Old 8 januar 2008, 23:55
Redaktør Gruppen

Default Måske trojanske

Skriv en Hijackthis log fra den anden computer, og jeg vil tjekke det ud.

Det er bestemt værd at kigge.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Cant find Trojan! Jophen Virus, Spyware & Sikkerhed 1 29th Dec 2008 20:55
Trojan.vundo.h, trojan.agent, adware.mirar + MORE! : ( sillyarfer Virus, Spyware & Sikkerhed 1 14th Dec 2008 09:59
Trojan lolli_pop Virus, Spyware & Sikkerhed 27 13 november 2008 11:33
Trojan Horse og AVG chuckeruk Virus, Spyware & Sikkerhed 8 2 juli 2007 10:02
MSN Trojan mitchbeast Virus, Spyware & Sikkerhed 9 20. jun 2007 12:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.