vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Virusten, vakoiluohjelmien & Security

Register

Ehkä troijalaisen

Reply

Thread Tools
Old 8 tammikuu 2008, 00:30
Jäsen

Default Ehkä troijalaisen

Hei kaverit. minun ongelmani on se, että olen ikkuna tyyppi ikkunat kääntyvät kaikkialla. jos olen sähköpostitse tai verkon se sulkee minut alas. Minulla oli tämä ongelma ennen ja monista syistä ostanut uuden tietokoneen. ainoa asia, se on xp ja cd? dvd poltto-ohjelma. tietokone oli vain 3 päivää vanha, kun otan minun email sähköpostia tuli minun ja samat ongelmat i ollut vanha tietokone alkoi jälleen siinä määrin, että i virta tietokoneeseen ja se vain meni musta tyhjä sivu, i couldnt jopa mennä vikasietotilassa. i reformated kovalevy perustaa sähköpostin ja sama asia tapahtui jälleen, mutta se hasn't lisääntyneet siinä määrin, että minulla oli ennen vielä. Kävin web-sähköposti ja poisti kaikki siellä niin toivottavasti tämä ei toistu, mutta minulla on edelleen virus ongelma ja jos i. minun Virussuojaustoimintojen on Trend Micro 2008 josta en ole kovinkaan tyytyväinen tällä hetkellä.

haluta auttaa, jos voit.
kiitos etukäteen
Old 8 tammikuu 2008, 03:06
Moderator Group

Lets katso jos voimme nähdä, mitä tapahtuu.

Lataa ja nimetä HijackThis (HJT)
  • Kaksoisnapsauta HJTInstall.
  • Klikkaa Asenna painiketta.
  • Se automaattisesti HJT vuonna C: \ Program Files \ TrendMicro \ HijackThis \ HijackThis.exe.
  • Kun asentaa, HijackThis pitäisi avata sinulle.
    • Sulje HijackThis ja nimetä se.
    • Siirry C: \ Program Files \ Trend Micro \HijackThis.exe
    • Napsauta hiiren kakkospainikkeella HijackThis.exe ja valitse Nimeä.
    • Kirjoita sniper.exe ja paina Anna.
    • Napsauta hiiren kakkospainikkeella päällä sniper.exe ja valitse Lähetä > Desktop (luo pikakuvake)
  • From työpöydällä avoinna HiackThis.
  • Jos käytät Windows Vistaa, varmista, että Suorita järjestelmänvalvojana
  • Klikkaa Onko järjestelmä skannaa ja tallentaa lokitiedoston painiketta
  • HijackThis tarkistaa ja sen jälkeen loki avautuu muistioon.
  • Kopioi ja liitä kirjautua blogitekstisi.
    • Älä on Hijackthis vahvistaa mitään vielä. Suurin osa siitä, mitä se havaitsee on harmittomia tai jopa vaaditaan.
Vaikka meillä on uudelleennimetty HijackThis että ampuja, me vielä viitata se HijackThis tai HJT.

Old 8 tammikuu 2008, 12:35
Jäsen

kiitos evilfantasy, toivoisin, että minulla oli ovat löytäneet sivustosi ennemmin. Oma tietokone pohjimmiltaan kaatui viime yönä. sama tilanne kuin oli ennen, se jäädytti, sitten käynnistystä joutui silmukan jossa i could'nt mennä minne tahansa sen jälkeen, kun ensimmäinen ruutu tuli se vain meni näyttö on musta. i wasn't edes pysty käynnistymään vikasietotilassa. Niinpä jälleen i reformated. Olen vaihtanut minun virus suojan Kaspersky kanssa 30päivä koeajaksi. Haluan olla varma, että tämä sivusto suosikkeihin myöhempää käyttöä varten.
Joten kiitos vielä kerran aikaa ja nopean vastauksen.
Moyra
Old 8 tammikuu 2008, 13:03
Moderator Group

Kiitos päivityksestä.

Check out tähän virkaan vinkit ja vapaa luotettava välineiden (virustorjunta, palomuurit, turvallisuutta valvoo ja haittaohjelmien esto) pitää sinut turvassa myös tulevaisuudessa. Kaikki luetellut eivät häiritse normaalia tietokoneen tehtäviä kuin ne ovat kevyet, mutta vielä kovin luotettavia.

Katso myös tähän virkaan ilmaiseksi puhdistus / huolto-työkaluja, joiden avulla voit pitää tietokoneen hallintaansa sileä.

Kerro meille, jos jotain muuta tulee käyttöön.

Old 8 tammikuu 2008, 23:49
Jäsen

kiittää sinua niin paljon, että vinkkejä. Olen ladannut muutamia ehdotettuja ohjelmia ja teki muutamia testejä ja olen vilpittömästi sitä mieltä, paljon turvallisempi nyt.
Halusin käyttää vanhan tietokoneen minun poikapuoli, ehkä minun pitäisi plug se ja saada teidät on tarkastella sitä, koska virus on edelleen, että yksi ja haluaisin todella tietää, mitä se oli, koska se näyttää olevan nasty yksi. mitä mieltä olette? toinen vaihtoehto on palauttaa muodossa, että yksi liian mutta i menettävät kaikki minun valokuvan jne.
ok kiitos jälleen
moyra
Old 8 tammikuu 2008, 23:55
Moderator Group

Lähetä Hijackthis loki muista tietokoneen ja aion tarkistaa sen.

Se on ehdottomasti kannattaa etsiä.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Cant löytää troijalainen! Jophen Virusten, vakoiluohjelmien & Security 1 29. Joulukuu 2008 20:55
Trojan.vundo.h, trojan.agent, adware.mirar + MORE! : ( sillyarfer Virusten, vakoiluohjelmien & Security 1 14. Joulukuu 2008 09:59
Trojan lolli_pop Virusten, vakoiluohjelmien & Security 27 13. marraskuu 2008 11:33
Trojan Horse ja AVG chuckeruk Virusten, vakoiluohjelmien & Security 8 2nd Jul 2007 10:02
MSN Troijan mitchbeast Virusten, vakoiluohjelmien & Security 9 20th Jun 2007 12:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.