![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit. minun ongelmani on se, että olen ikkuna tyyppi ikkunat kääntyvät kaikkialla. jos olen sähköpostitse tai verkon se sulkee minut alas. Minulla oli tämä ongelma ennen ja monista syistä ostanut uuden tietokoneen. ainoa asia, se on xp ja cd? dvd poltto-ohjelma. tietokone oli vain 3 päivää vanha, kun otan minun email sähköpostia tuli minun ja samat ongelmat i ollut vanha tietokone alkoi jälleen siinä määrin, että i virta tietokoneeseen ja se vain meni musta tyhjä sivu, i couldnt jopa mennä vikasietotilassa. i reformated kovalevy perustaa sähköpostin ja sama asia tapahtui jälleen, mutta se hasn't lisääntyneet siinä määrin, että minulla oli ennen vielä. Kävin web-sähköposti ja poisti kaikki siellä niin toivottavasti tämä ei toistu, mutta minulla on edelleen virus ongelma ja jos i. minun Virussuojaustoimintojen on Trend Micro 2008 josta en ole kovinkaan tyytyväinen tällä hetkellä. haluta auttaa, jos voit. kiitos etukäteen |
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| kiitos evilfantasy, toivoisin, että minulla oli ovat löytäneet sivustosi ennemmin. Oma tietokone pohjimmiltaan kaatui viime yönä. sama tilanne kuin oli ennen, se jäädytti, sitten käynnistystä joutui silmukan jossa i could'nt mennä minne tahansa sen jälkeen, kun ensimmäinen ruutu tuli se vain meni näyttö on musta. i wasn't edes pysty käynnistymään vikasietotilassa. Niinpä jälleen i reformated. Olen vaihtanut minun virus suojan Kaspersky kanssa 30päivä koeajaksi. Haluan olla varma, että tämä sivusto suosikkeihin myöhempää käyttöä varten. Joten kiitos vielä kerran aikaa ja nopean vastauksen. Moyra |
|
| |||
| |||
| Kiitos päivityksestä. Check out tähän virkaan vinkit ja vapaa luotettava välineiden (virustorjunta, palomuurit, turvallisuutta valvoo ja haittaohjelmien esto) pitää sinut turvassa myös tulevaisuudessa. Kaikki luetellut eivät häiritse normaalia tietokoneen tehtäviä kuin ne ovat kevyet, mutta vielä kovin luotettavia. Katso myös tähän virkaan ilmaiseksi puhdistus / huolto-työkaluja, joiden avulla voit pitää tietokoneen hallintaansa sileä. Kerro meille, jos jotain muuta tulee käyttöön. |
|
| |||
| |||
| kiittää sinua niin paljon, että vinkkejä. Olen ladannut muutamia ehdotettuja ohjelmia ja teki muutamia testejä ja olen vilpittömästi sitä mieltä, paljon turvallisempi nyt. Halusin käyttää vanhan tietokoneen minun poikapuoli, ehkä minun pitäisi plug se ja saada teidät on tarkastella sitä, koska virus on edelleen, että yksi ja haluaisin todella tietää, mitä se oli, koska se näyttää olevan nasty yksi. mitä mieltä olette? toinen vaihtoehto on palauttaa muodossa, että yksi liian mutta i menettävät kaikki minun valokuvan jne. ok kiitos jälleen moyra |
|
| |||
| |||
| Lähetä Hijackthis loki muista tietokoneen ja aion tarkistaa sen. Se on ehdottomasti kannattaa etsiä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Cant löytää troijalainen! | Jophen | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 29. Joulukuu 2008 20:55 |
| Trojan.vundo.h, trojan.agent, adware.mirar + MORE! : ( | sillyarfer | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 14. Joulukuu 2008 09:59 |
| Trojan | lolli_pop | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 27 | 13. marraskuu 2008 11:33 |
| Trojan Horse ja AVG | chuckeruk | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 8 | 2nd Jul 2007 10:02 |
| MSN Troijan | mitchbeast | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 9 | 20th Jun 2007 12:26 |
| Thread Tools | |
| |