![]() |
|
| |||
| |||
| hi guys. mijn probleem is dat ik venster type ramen popping up all over the place. als ik in de e-mail of op het net zij sluit me neer. Ik had dit probleem voor en om een aantal redenen kocht een nieuwe computer. het enige wat over is xp en een cd? DVD brand programma. de computer is slechts 3 dagen oud, zodra ik mijn e-mail een e-mail kwam uit mezelf en dezelfde problemen die ik had met de oude computer opnieuw opgestart in de mate dat ik ingeschakeld op de computer en het slechts ging om een zwarte lege pagina, i couldnt zelfs naar de veilige modus. i herformateerd de harde schijf instellen van de e-mail en hetzelfde gebeurde weer, maar het hasn't escaleerde in de mate die ik had voordat nog. Ik ging naar webmail en verwijderde alles daar dus hopelijk zal dat niet gebeuren, maar het weer heb ik nog steeds het virus probleem en tenzij i. mijn virus bescherming Trend Micro 2008 dat ik ben niet erg gelukkig met op dit moment. gelieve te helpen als je kunt. dank u bij voorbaat |
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| dank u evilfantasy, i wish i had hebben geconstateerd dat uw site sneller. Mijn computer crashte wezen gisteravond. hetzelfde gebeurd als vroeger, maar bevroor, en daarna op het rebooten kwam in een lus waar ik ga overal could'nt, na het eerste scherm kwam het slechts ging om een zwart scherm. i wasnt zelfs kunnen starten in de veilige modus. Dus nogmaals, ik herformateerd. Ik heb mijn virusbescherming aan Kaspersky met een 30 dagen proefperiode. Ik zal zeker om deze site in uw favorieten voor toekomstig gebruik. Dus dank u nogmaals voor uw tijd en snel antwoord. Moyra |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor de update. Check out dit bericht voor tips en gratis betrouwbaar tools (antivirus, firewalls, veiligheid bewaakt en malware blokkers) om u veilig in de toekomst. Alle vermelde zal niet interfereren met de normale computer taken zoals ze zijn lichtgewicht maar toch zeer betrouwbaar. Zie ook dit bericht gratis schoonmaak / onderhoud instrumenten om uw computer met glad. Laat het ons weten als er iets anders komt. |
|
| |||
| |||
| heel erg bedankt voor de tips. Ik heb gedownload een paar van de voorgestelde programma's en deed een paar tests en eerlijk gezegd voel ik nu veel veiliger. Ik wilde mijn oude computer voor mijn stiefzoon, Misschien moet ik plug hem in en krijg je een blik op het als het virus zich nog steeds in dat een en ik zou echt graag willen weten wat het is als het lijkt te zijn een vervelende. wat denk je? de andere optie is om opnieuw een formaat dat ook maar dan zal ik los al mijn foto's enz. ok thanks again Moyra |
|
| |||
| |||
| Post een HijackThis log van de andere computer en ik zal kijken. Het is zeker de moeite waard een kijkje. |