mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

Kanskje trojan

Reply

Thread Tools
Old 8th 2008 jan 00:30
Medlem Group

Default Kanskje trojan

hei folkens. mitt problem er at jeg har vindu type vinduer dukker opp over alt. hvis jeg i e-post eller på nettet det slår meg ned. Jeg hadde dette problemet før, og en rekke årsaker kjøpte en ny datamaskin. det eneste den er xp og en cd? dvd brenner program. maskinen var kun 3 dager gamle så snart jeg satt opp min e-epost kom fra meg selv og de samme problemene jeg fikk med den gamle maskinen startet opp igjen i den grad at jeg slår på datamaskinen, og det bare gikk til en svart blank side, i couldnt selv gå til sikker modus. Jeg reformated harddisken sette opp e-post, og samme skjedde igjen, men det hasn't vidaresendte i den grad at jeg hadde før som ennå. Jeg dro til web mail og slettet alt på det så håper dette ikke vil skje igjen, men jeg har fortsatt viruset problem, og med mindre i. Min virusbeskyttelse er Trend Micro 2008 som jeg ikke er veldig fornøyd med i øyeblikket.

Vennligst hjelp hvis du kan.
takk på forhånd
Old 8th 2008 jan 03:06
Moderator Group

Default Kanskje trojan

Kan se om vi kan se hva som skjer.

Last ned og endre navn HijackThis (HJT)
  • Dobbeltklikk på HJTInstall.
  • Klikk på Installer knappen.
  • Det vil automatisk plass HJT i C: \ Programfiler \ TrendMicro \ HijackThis \ HijackThis.exe.
  • Ved å installere, HijackThis skal åpne for deg.
    • Lukk HijackThis og endre navnet.
    • Gå til C: \ Programfiler \ Trend Micro \HijackThis.exe
    • Høyreklikk på HijackThis.exe og velg Rename.
    • Skriv inn sniper.exe og trykk Angi.
    • Høyreklikksniper.exe og velg Send til > Desktop (opprette snarvei)
  • Fra skrivebordet åpner HiackThis.
  • Hvis du bruker Windows Vista, må du Kjør som Administrator
  • Klikk på Gjør et system skanne og lagre en loggfil knappen
  • HijackThis skanner og deretter en logg åpnes i notepad.
  • Kopier og lim loggen i innlegget.
    • Ikke har Hijackthis fikse noe ennå. Det meste av det de finner vil være harmløs eller kreves.
Selv om vi har omdøpt HijackThis til snikskytter, vi vil likevel se det som HijackThis eller HJT.

Old 8th 2008 Jan, 12:35
Medlem Group

Default Kanskje trojan

takkeside evilfantasy, Skulle ønske jeg hadde har funnet området før. Min datamaskin utgangspunktet styrtet i går kveld. det samme skjedde så hadde før det frøs, deretter omstart endte opp i en loop hvor jeg could'nt gå hvor som helst, etter den første skjermen kom det bare gikk til en svart skjerm. Jeg var ikke engang i stand til å starte i sikkermodus. Så igjen i reformated. Jeg har endret min virusbeskyttelse til Kaspersky med 30 dagers prøveperiode. Jeg vil være sikker på å legge denne siden i favoritter for fremtidig referanse.
Så takk igjen for din tid og ber svar.
Moyra
Old 8 januar 2008, 13:03
Moderator Group

Default Kanskje trojan

Takk for oppdateringen.

Sjekk ut dette innlegget for tips og gratis pålitelig verktøy (antivirus, brannmurer, sikkerhet skjermer og malware blockers) for å holde deg trygg i fremtiden. Alle oppførte ikke vil forstyrre vanlig datamaskin oppgavene som de er lette, men likevel svært troverdig.

Se også dette innlegget gratis renhold / vedlikehold av verktøy for å holde datamaskinen kjører glatt.

Gi oss beskjed dersom noe annet dukker opp.

Old 8th 2008 Jan, 2349
Medlem Group

Default Kanskje trojan

Tusen takk for tips. Jeg har lastet ned noen av de foreslåtte programmer og gjorde noen tester, og jeg ærlig føler meg mye tryggere nå.
Jeg ønsker å bruke min gamle datamaskinen min stepson, kanskje jeg burde sett den inn og få deg til å ta en titt på det som viruset er fortsatt i en og jeg vil veldig gjerne vite hva det var som det synes å være en stygg en. Hva tror du? det andre alternativet er å re-format som en også men da vil jeg miste alle mine bilde etc.
ok takk igjen
moyra
Old 8th 2008 jan 23:55
Moderator Group

Default Kanskje trojan

Legg inn en Hijackthis loggen fra den andre maskinen og jeg skal sjekke det.

Det er definitivt verdt å ta en titt.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Skrånende finner Trojan! Jophen Virus, spionprogrammer og sikkerhet 1 29 desember 2008 20:55
Trojan.vundo.h, trojan.agent, adware.mirar + mer! : ( sillyarfer Virus, spionprogrammer og sikkerhet 1 14 desember 2008 09:59
Trojan lolli_pop Virus, spionprogrammer og sikkerhet 27 13 nov 2008 11:33
Trojaneren og AVG chuckeruk Virus, spionprogrammer og sikkerhet 8 2 juli 2007 10:02
MSN Trojan mitchbeast Virus, spionprogrammer og sikkerhet 9 20 juni 2007 12:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.