![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har for nylig installeret McAfee på min pc. Jeg havde Norton men mit abonnement løb ud. Min pc synes meget langsommere med McAfee - Jeg har været med en pop up der siger "McAfee Proxy Service Module har encounted et problem og afsluttes" Det giver en mulighed for at "send fejlrapport" eller "dont send". Kunne dette være ned til mine indstillinger? Jeg er på ingen måde en computer Wiz og det er meget frustrerende, når jeg dont forstå, hvorfor denne holder sker der? Hvis nogen kan hjælpe på alle?? Thanx chez xIts bare opdraget en anden dukker op! Denne gang siger "Microsoft Visual C + + Runtime Library. Runtime Error. R6025. Pure virtuel funktion kalder". Jeg definitivt fjernet alle Norton fra min pcDriving mig gal! Thanx alle for dine ideer. Jeg har gjort en søgning på Windows som Bluepixi foreslået, og der var 2 spor af Norton, som jeg nu har slettet - Jeg håber, at dette hjælper?? Så jeg gætte de fleste mennesker arent så imponeret over McAffee?? |
|
| |||
| |||
| Har du afinstallere Norton og helt klart i registreringsdatabasen for alle Norton poster? Hvis ikke, gør dette nu, geninstallerer McAfee og se, om at kurere problemet. |
|
| |||
| |||
| prøv avg .. det er meget lettere og Gud hente den fra www.grisoft.com |
|
| |||
| |||
| Jeg havde det samme problem, men den anden vej rundt, McAfee til Norton, endte med at fuldstændig re boot computeren miste alle mine filer, have u helt fjernet de gamle Internet Security, plus McAfee er en bunke crap anyway hvorfor gjorde u købe det? bruge søgefunktionen på Windows for Norton og hvis noget kommer tilbage på søge slette det og se, om det hjælper. |
|
| |||
| |||
| Jeg fandt McAfee har tendens til at være slow.Log på Norton sikkerhed 90 dage gratis derefter scrowl ned til nummer 2. Symantec klikke på og erstatte macfee med Norton uden omkostninger nyde |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil råde ikke bruger enten Norton eller McAfee.
Men er ressource hoggers og langsom din pc ned et parti. De har også mange bugs og stabilitet spørgsmål. Der er gratis alternativer ligesom avast eller AVG. Begge dele er i vores download område. Mit system: Hybr! D
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| BSOD og startproblemer - Windows XP med Service Pack 3 | fadder | Windows-operativsystemer | 2 | 1 juni 2009 09:18 |
| SVG Control Module | bilsat | General Software Chat | 1 | 29 oktober 2008 10:19 |
| Sonic Activation Module | simple STU | General Software Chat | 5 | 20. jul 2008 02:13 |
| RE: proxyindstillinger | simon1990 | Webbrowsere & FTP Klienter | 2 | 1 marts 2008 15:32 |
| Browser Proxy | ashaiba | Webbrowsere & FTP Klienter | 5 | 18 februar 2008 04:17 |
| Thread Tools | |
| |