vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Virusten, vakoiluohjelmien & Security

Register

McAfee Proxy Service Module ongelmat

Reply

Thread Tools
Old 1 huhtikuu 2007, 15:14
Uusi Jäsen

Default McAfee Proxy Service Module ongelmat

Hei, olen äskettäin asennettu McAfee on minun pc. Tein on Norton mutta omaa tilausta loppui. Oma tietokone näyttää paljon hitaampaa kanssa McAfee - Olen ollut joiden pop-up, jossa sanotaan "McAfee Proxy Service Module on encounted virheen, ja tuote on suljettava" Se antaa vaihtoehdon "Lähetä virheraportti" tai "dont lähettää". Voisiko tämä olla alaspäin omat asetukset? En ole mikään tietokone wiz ja tämä on hyvin turhauttavaa, kun I dont ymmärrä, miksi tämän pitää tapahtuu? Jos joku voi auttaa ollenkaan? Thanx chez xIts juuri esille toisen pop up! Tällä kertaa sanomalla "Microsoft Visual C + + Runtime Library. Suorituksenaikainen virhe. R6025. Pure virtuaalinen funktiokutsua." Olen ehdottomasti poistettava kaikki Norton minun pcDriving minut hulluksi! Thanx kaikki ideasi. Olen tehnyt haun Windowsiin Bluepixi ehdotti, ja siinä oli 2 jälkiä Norton, joka minulla on nyt poistettu - Toivon, että tämä auttaa? Olen siis vierasta useimmat ihmiset does niin vaikuttunut McAffee?
Old 1 huhtikuu 2007, 16:23
Uusi Jäsen

Did you uninstall Norton ja täysin selvää rekisteriä kaikista Norton merkinnät? Jos ei ole, tee tätä nyt, asenna McAfee ja katso, että hoitoa ongelmaan.
Old 1 huhtikuu 2007, 16:28
Uusi Jäsen

Yritän avg .. se on paljon kevyempi ja gud ladata sen www.grisoft.com
Old 1 huhtikuu 2007, 17:23
Uusi Jäsen

Minulla oli sama ongelma, vaan päinvastoin, McAfee Norton, päätyi ottaa täydellisesti uudelleen käynnistää tietokone menettää kaikki tiedostot ovat u kokonaan poistettu vanhan Internet Security plus McAfee on kasa crap anyway miksi u ostaa it? käyttää haun ikkunat Norton ja jos jotain tulee takaisin haku poista se ja katso jos se auttaa.
Old 1 huhtikuu 2007, 18:10
Uusi Jäsen

Löysin McAfee on yleensä slow.Log onto pohjanpuoleinen turvallisuus 90päivä vapaa sitten scrowl alas numero 2. Symantec klikkaa ja korvaa macfee kanssa pohjanpuoleinen veloituksetta nauttia
Old 22 heinäkuu 2007, 08:49
Administrator Group

I'd neuvoa ei joko Norton tai McAfee.

Mutta ovatko resurssi hoggers ja hidastaa tietokoneen alas paljon.

Heillä on myös monia vikoja ja vakautta koskevat kysymykset.

On vapaa vaihtoehtoja kuten Avast tai AVG.

Molemmat ovat meidän lataus alueella.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.