mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spyware & Security

Register

McAfee Proxy Service Module Problemen

Reply

Thread Tools
Old 1 apr 2007, 15:14
Nieuw Lid Fractie

Default McAfee Proxy Service Module Problemen

Hoi, Ik heb onlangs geïnstalleerde McAfee op mijn pc. Ik had Norton, maar mijn abonnement ran out. Mijn pc lijkt veel trager met McAfee - Ik ben al met een pop-up die zegt "McAfee Proxy Service Module encounted heeft een probleem en moet worden afgesloten 'Het geeft een optie op' verzenden foutrapport" of "dont sturen '. Kan dit naar mijn instellingen? Ik ben geenszins een computer wiz en dit is zeer frustrerend als I dont begrijpen waarom dit blijft gebeuren? Als iemand kan helpen bij alle? Thanx chez xIts alleen opgevoed een andere pop-up! Deze keer zeggen "Microsoft Visual C + + Runtime Library. Runtime Error. R6025. Puur virtuele functie-aanroep." Ik zeker verwijderd alle Norton uit mijn pcDriving me gek! Thanx allen voor uw ideeën. Ik heb gedaan een zoekopdracht op Windows als Bluepixi voorgesteld en er waren 2 sporen van Norton, die heb ik nu verwijderd - Ik hoop dat dit helpt? Dus ik ben gissen de meeste mensen Arent zo onder de indruk van McAffee?
Old 1 apr 2007, 16:23
Nieuw Lid Fractie

Heeft u het verwijderen van Norton en helemaal duidelijk het register van alle Norton-items? Zo niet, doe dit nu, opnieuw installeren McAfee en zien of dat de genezing van het probleem.
Old 1 apr 2007, 16:28
Nieuw Lid Fractie

Gem proberen .. het is veel lichter en gud downloaden vanaf www.grisoft.com
Old 1 apr 2007, 17:23
Nieuw Lid Fractie

Ik had dezelfde problemen, maar ook de andere manier rond, McAfee Norton, eindigde met volledig opnieuw opstarten van de computer verliest al mijn bestanden, hebben u volledig verwijderd van de oude Internet Security, plus McAfee is een stapel onzin toch waarom heeft u kopen het? gebruik maken van de zoekfunctie op Windows voor Norton en als er iets komt terug op zoek te verwijderen en te kijken of dat helpt.
Old 1 apr 2007, 18:10
Nieuw Lid Fractie

Ik vond dat McAfee de neiging te slow.Log op Norton Security 90 dagen gratis daarna scrowl op nummer 2. Symantec klik op en vervang macfee met Norton geen kosten genieten
Old 22 jul 2007, 08:49
Administrator Group

Ik zou adviseren niet met behulp van Norton of McAfee.

Maar zijn bron hoggers en trage pc in een perceel.

Ze hebben ook veel bugs en stabiliteit.

Er zijn gratis alternatieven beschikbaar, zoals Avast of AVG.

Beide zijn in onze downloads gebied.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
BSOD en opstartproblemen - Windows XP met Service Pack 3 peet Windows besturingssystemen 2 De 1 juni 2009 09:18
SVG Control Module bilsat Algemene programmatuurnoot Chat 1 29 okt 2008 10:19
Sonic Activation Module eenvoudige STU Algemene programmatuurnoot Chat 5 De 20 juli 2008 02:13
RE: de proxy-instellingen simon1990 Web Browsers & FTP Clients 2 De 1 maart 2008 15:32
Browser Proxy ashaiba Web Browsers & FTP Clients 5 18 feb 2008 04:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.