mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

McAfee Proxy Service Module Problemer

Reply

Thread Tools
Old 1 april 2007, 15:14
New Member Group

Default McAfee Proxy Service Module Problemer

Hei, Jeg har nylig installert McAfee på min PC. Jeg hadde Norton men abonnementet mitt løp ut. PCen virker mye tregere med McAfee - Jeg har hatt en pop-up som sier "McAfee Proxy Service Module har encounted et problem og må lukkes" Det gir en mulighet til å "sende feilrapporten" eller "dont send". Kan dette være til mine innstillinger? Jeg er på ingen måte en datamaskin wiz og dette er veldig frustrerende når jeg ikke forstå hvorfor dette holder skjer? Hvis noen kan hjelpe på alle? Thanx chez xIts bare tatt opp et pop-up! Denne gangen sier "Microsoft Visual C + + Runtime Library. Runtime Error. R6025. Pure virtuelle funksjonskallet." Jeg definitivt fjernet alle Norton fra min pcDriving meg gal! Thanx alle for ideer. Jeg har gjort et søk på Windows som Bluepixi foreslått og det var 2 spor av Norton som jeg har nå slettet - Jeg håper at dette hjelper? Så jeg gjetter de fleste Arent så imponert med McAffee?
Old 1 april 2007, 16:23
New Member Group

Visste du avinstallere Norton og helt klart registeret over alle Norton oppføringer? Hvis ikke, gjør dette nå, installere McAfee og ser om det cures problemet.
Old 1 april 2007, 16:28
New Member Group

prøve avg .. det er mye lettere og gud laste den ned fra www.grisoft.com
Old 1 april 2007, 17:23
New Member Group

Jeg hadde samme problem, men omvendt, McAfee Norton, endte opp med å måtte helt nytt boot maskinen miste alle filene mine, har u helt fjernet den gamle Internet Security, pluss McAfee er en haug av crap anyway hvorfor gjorde u kjøpe det? bruke søkefunksjonen på Windows for Norton og hvis noe kommer tilbake på søk slette den og se om det hjelper.
Old 1 april 2007, 18:10
New Member Group

Jeg fant McAfee har en tendens til å være slow.Log på norton security 90 dagers gratis deretter scrowl ned til nummer 2. Symantec klikke og erstatte macfee med norton gratis nyte
Old 22 juli 2007, 08:49
Administrator Group

Jeg vil råde ikke bruker enten Norton og McAfee.

Men er ressursen hoggers og treg PC ned mye.

De har også mange bugs og stabilitetsproblemer.

Det er gratis alternativer tilgjengelig som avast eller AVG.

Begge er i vår nedlastinger området.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
BSOD og oppstartsproblemer - Windows XP med Service Pack 3 gudfar Windows-operativsystemer 2 1 juni 2009 09:18
SVG Control Modul bilsat General Software Chat 1 29 oktober 2008 10:19
Sonic Activation Module enkle Stu General Software Chat 5 20 juli 2008 02:13
RE: proxyinnstillingene simon1990 Nettlesere & FTP Clients 2 1 mars 2008 15:32
Nettleser Proxy ashaiba Nettlesere & FTP Clients 5 18 februar 2008 04:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.