mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogram och säkerhet

Register

McAfee Proxy Service Module Problem

Reply

Thread Tools
Old 1 april 2007, 15:14
New Member Group

Default McAfee Proxy Service Module Problem

Hej, Jag har nyligen installerat McAfee på min pc. Jag hade Norton men min prenumeration tog slut. Min st verkar mycket långsammare med McAfee - Jag har varit med en pop up som säger "McAfee Proxy Service Module har encounted ett problem och måste avslutas" Det ger en möjlighet att "skicka felrapport" eller "dont skicka". Kan det vara ner till mina inställningar? Jag är inte alls en dator wiz och detta är mycket frustrerande när jag dont förstå varför detta håller händer? Om någon kan hjälpa till på alla? Thanx chez xIts precis lagt upp en pop-up! Den här gången säger "Microsoft Visual C + + Runtime Library. Runtime Error. R6025. Pure virtual function samtal". Jag definitivt bort alla Norton från min pcDriving mig galen! Tack alla för era idéer. Jag har gjort en sökning i Windows som Bluepixi föreslog och det fanns 2 spår av Norton som jag har nu strukits - Jag hoppas att detta hjälper? Så jag antar att de flesta människor Arent så imponerad av McAffee?
Old 1 april 2007, 16:23
New Member Group

Visste du avinstallera Norton och helt klart registret av alla Norton poster? Om inte, gör det nu, installera McAfee och se om det botemedel problemet.
Old 1 april 2007, 16:28
New Member Group

Försök avg .. det är mycket lättare och gud hämta det från www.grisoft.com
Old 1 april 2007, 17:23
New Member Group

Jag hade samma problem, utan tvärtom, McAfee Norton, slutade med att helt nytt starta datorn förlora alla mina filer, har u helt bort den gamla Internet Security, plus McAfee är en hög med skit ändå varför u köpa det? använda sökfunktionen i Windows för Norton och om något kommer tillbaka på sök radera det och se om det hjälper.
Old 1 april 2007, 18:10
New Member Group

Jag hittade McAfee brukar vara slow.Log på norr säkerhet 90 dagar sedan scrowl ner till nummer 2. Symantec klicka på och ersätta macfee med Norton utan kostnad få
Old 22 juli 2007, 08:49
Administrator Group

Jag skulle rekommendera att inte använda antingen Norton och McAfee.

Men är resurs hoggers och långsam datorn en hel del.

De har också många buggar och stabilitet frågor.

Det finns gratis alternativ gillar Avast eller AVG.

Båda är i våra nerladdningar område.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.