![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag har nyligen installerat McAfee på min pc. Jag hade Norton men min prenumeration tog slut. Min st verkar mycket långsammare med McAfee - Jag har varit med en pop up som säger "McAfee Proxy Service Module har encounted ett problem och måste avslutas" Det ger en möjlighet att "skicka felrapport" eller "dont skicka". Kan det vara ner till mina inställningar? Jag är inte alls en dator wiz och detta är mycket frustrerande när jag dont förstå varför detta håller händer? Om någon kan hjälpa till på alla? Thanx chez xIts precis lagt upp en pop-up! Den här gången säger "Microsoft Visual C + + Runtime Library. Runtime Error. R6025. Pure virtual function samtal". Jag definitivt bort alla Norton från min pcDriving mig galen! Tack alla för era idéer. Jag har gjort en sökning i Windows som Bluepixi föreslog och det fanns 2 spår av Norton som jag har nu strukits - Jag hoppas att detta hjälper? Så jag antar att de flesta människor Arent så imponerad av McAffee? |
|
| |||
| |||
| Visste du avinstallera Norton och helt klart registret av alla Norton poster? Om inte, gör det nu, installera McAfee och se om det botemedel problemet. |
|
| |||
| |||
| Försök avg .. det är mycket lättare och gud hämta det från www.grisoft.com |
|
| |||
| |||
| Jag hade samma problem, utan tvärtom, McAfee Norton, slutade med att helt nytt starta datorn förlora alla mina filer, har u helt bort den gamla Internet Security, plus McAfee är en hög med skit ändå varför u köpa det? använda sökfunktionen i Windows för Norton och om något kommer tillbaka på sök radera det och se om det hjälper. |
|
| |||
| |||
| Jag hittade McAfee brukar vara slow.Log på norr säkerhet 90 dagar sedan scrowl ner till nummer 2. Symantec klicka på och ersätta macfee med Norton utan kostnad få |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle rekommendera att inte använda antingen Norton och McAfee.
Men är resurs hoggers och långsam datorn en hel del. De har också många buggar och stabilitet frågor. Det finns gratis alternativ gillar Avast eller AVG. Båda är i våra nerladdningar område. Mitt System: Hybr! D
|